Note Luminous Silk Allık | 07 Star Copper

by - 01:08


Merhaba ,
Bugün sizleri hayatımın allığı ile tanıştırmak istiyorum.Kendisi kiremit renginde allık arayanlar için birebir bir ürün.Ürünün detaylarına geçmeden önce Note markasını ne kadar sevmediğimi,ayrı bir sempatim olduğunu söylemek istiyorum.Markanın ne ürününü aldıysam hepsi kaliteli.



Konumuza geri dönersek ürün hakkında vaatler vs. şöyle:
-Nem kaybını engelleyen, cildi kurutmayan formülü sayesinde yanaklara doğal bir görünüm sağlarken, içeriğindeki argan yağı cildi nemli tutar ve yaşlanmayı geciktirici özelliği ile cildi koruma altına alır.
-Paraben içermez. 


Benim izlenimlerim ise şöyle:
-5.5 gr'lık ambalajı ile oldukça minik görünen ama bir o kadar da size fazlasıyla yetecek bir klasik Note ambalaja sahip.
-Çantaya at çık boyutlarında ürün.Oldukça kullanışlı.
-İçerisinde aynası ve en altında fırçası mevcut.Fırçasının çok işinize yarayacağını düşünmüyorum.Bunun yerine normal bir allık fırçası tercih edip ürünü daha kolay ve rahat dağıtabilirsiniz.
-Ürünün rengi tam bir kiremit rengi.Sonbahar da kesinlikle baş tacınız olacak.
-Ürünü hem allık hem de far niyetine tercih edebilirsiniz.
-Pigmentasyonu,kalıcılığı çok iyi.
-Allık olarak kullanırken ürünü dağıtmakta fayda var .Çünkü oldukça yoğun bir ürün yanağınız kıpkırmızı kalabilir bir anda.Fırçaya ürünü az ve öz alıp çok çok dağıtmak gerekiyor yanağınızda.
-Fiyatı normalde 35 tl civarı iken indirimle 20-25tl civarına ürünü alabilirsiniz.


Ben ürüne kesinlikle bayıldım.Note harika bir iş çıkarmış.Yazın bu ürünü far niyetine tercih ettim.Kışında allık niyetine kullanmayı düşünüyorum.Kesinlikle hepinizin denemesi gereken bir ürün.

Siz Note ürünlerini seviyor musunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. Bu renk kesinlikle sonbahar için harika bir ton! Bende de Colourpop'un benzer bir rengi var; aynen ben de hem far, hem de allık olarak kullanıyorum. Note'un bende de bir allığı vardı, çok seviyordum. Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.Böyle ürünleri hem far hem de allık niyetine kullanmak çok karlı oluyor :D

      Sil
  2. Rengi tam istediğim bir şeftali ben en çok note 'un mineralli fondötenini merak ediyorum :)
    bu arada bloğumda bir çekiliş başlattım katılırsan ve sayfanda paylaşırsan aşırı mutlu olurum :) kendine iyi bak..

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe