İzlenesi Kore Dizilerinden Seçmeler | 7

by - 02:26

Yine baya bir Kore dizisi birikti.Aralarında hiç sevmediklerimden de koydum.İzlenmeye değmez aklınızda bulunsun diye.Bakalım neler izledim.

Ä°lgili resim
Miss Hammurabi

Bu dizinin fragmanlarını instagramda görüp keşfettim.Verdiği sosyal mesaj içerikli kısmıyla benim gönlümü fethetmişti.Daha sonra final verir vermez izledim.İzlediğim en güzel dizilerden biriydi.Dizinin konusu savcıların davalarında yaşadıkları olayları anlatan hikayeleri anlatıyor.Her olayın ayrı bir hikayesi var.Dizi de yan rolleri de oldukça seviyorsunuz.Ben dizinin her türlü mesajına bayıldım.Kadınlara sosyal hayatta yapılan haksızlıkları ,aslında her insanın hataya düşebileceği gibi verdiği mesajlar oldukça dikkat çekici.Dizi de aşk sahnelerini aramayacaksınız emin olun.Yeri geldi ağlıyorsunuz,yeri gelince seviniyorsunuz.Benim kesinlikle izlemenizi isteyeceğim bir dizi.İzleyin yani,herkes izlesin.
10/10

Ä°lgili resim
What's Wrong With Secretary Kim

Yan karakterlerin oldukça etkin olduğu bir dizi daha.Dizinin konusu patronun sekreterinin işten ayrılma kararı üzerine aslında sekreterinin onun hayatının kadını olduğunu anlaması ve onu geri döndürmek için ikna etme çabaları üzerine.Daha sonra daha bir çok olaylar oluyor vs. Dizi bence sarıyor ama ben ara ara sıkılmadım diyemem. Başroldeki erkeği daha önce Fight For My Way dizisinde izlemiştik.Adam aklımda bu dizide "Aura" lafıyla kocaman bir yer edindi.Resmen ara ara bende yapıyorum.Başrol kızı bir türlü sevemedim ama.Ben dizinin finalinin çabucak bitirilme çabası içinde olduğunu düşünüyorum.Bunu ama sadece final bölümü için düşünüyorum.Ama dizide bol bol güleceksiniz.Bunu da tavsiye ederim,izleyin.
8/10

Ä°lgili resim
The Producers

Hayatımda izlediğim en gereksiz,en berbat kore dizisi olarak ilk sırada olmaya aday bir dizi ile birlikteyiz.Dizi medya sektöründe çalışan,sanatçı,yapımcı vs.lerin hayatlarını konu ediniyor diyebilirim.Ben diziye sırf çok ama çok sevdiğim IU  için izlemeye başladım.Ama ilk bölümden itibaren insanı sıkan ,bu nasıl bir dizi dedirten bir dizi.Yani bir dizinin hiç mi belli başlı konusu olmaz.Dizinin kadrosu mükemmel ,aşina olduğumuz yüzler var.Değerlendirilememiş.Konuda aşk üçgenine gidiliyor,hatta dörtgen.O kadar gereksiz ki ,kim bu dizinin senaristi anlamadım.Dizi zaten sadece 12 bölüm sürüyor.Ama izle izleyebilirsen. Bende başladığım bir işi bitirme hastalığı olduğu için ben sadece IU'lu olan sahneleri izleyerek diziyi bitirdim.Hayır yani bu çiftte yakışmış,bir değerlendirin.Neyse izlemeyin sakın,başlamayın.Aşırı gereksiz bir dizi.
2/10 (IU olduğu için 2 yoksa 1)

Ä°lgili resim
The Heirs

Evet geldik hayatımda izlediğim en ama en gereksiz aşırı vıcık vıcık doğal olmayan sahneleri ile,aslında biraz da Türk yeşilçamı klasiği tadı aldığım dizi The Heirs'e.Bu dizi Park Shin  Hye ve Lee Min Ho'nun en ünlü dizilerinden sanırım.Park Shin Hye'i bu diziye kadar pek bilmiyordum,görüyordum ama doğru dürüst izlememiştim sanırım hatırlamıyorum ya da .Bu diziden sonra bir dizisini daha izledim,orada kızı çok sevdim.Dizi konu itibari ile fakir bir kızın zengin çocuğa aşık olup,imkansız aşk yaşama çabaları ve o sırada gelişen olaylar üzerine kurulu.Yani bildiğiniz yeşilçam tadı var dizide.Fakir kız çocuğun evinde yaşıyor,çocuk cesaretli kız için herşeyi yapıyor falan filan.Saçma sapan ,gereksiz özgüven patlamaları.Ben Lee Min Ho'yu bu dizisinde aşırı kötü oyunculuk sergilediğini düşünüyorum.Çünkü The Legend Of The Blue Sea dizisinde baya iyi idi.Adam kendini orada geliştirmiş.Olmamış bu dizi.Zaten biraz eski bir yapım.Ben geç kalmışım izlemek için ama keşke izlemeseydim.Vaktime yazık oldu.Dizide ayrıca şimdilerde sık sık gördüğümüz yüzler var.Bu diziye de bayılan tonlarca kişi var.Neyini seviyorsunuz arkadaşlar?Bana birşey söyleyin haklısınız diyeyim.Neyse izlemediyseniz izlemeyin.Çünkü ille bir Türk dramasında bu tarz sahnelerle bir dizi izlemişsinizdir.
3/10

Şimdilik bu kadar.
İzlediğim az dizi kaldı sanıyorsanız yanılıyorsunuz :)
Şimdiden iyi seyirler.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe