Himalaya Beyazlatma Etkili Scrub

by - 01:12

Merhabalar,
Bugün sizlere Gratis'te satılan bir marka olan Himalaya Herbals markasından beyazlatıcı etkili bu scrubı yorumlayacağım.Bu markanın güzel bir tarafı ise doğal içerikli, paraben SLS/SLES gibi cilt kanserine neden olan kimyasallar içermiyor oluşu.


Ürün hakkında bilgiler şöyle;
-İçeriğinde meyan kökü,beyaz dammer ve kayısı mevcut.
-Cildin doğal açık rengini ve parlaklığını ortaya çıkartır.
-Cildi nazikçe temizleyip kirlerden arındırır. 
-Cilt bakımına yardımcı olur.
-Sonuç olarak ışıltılı,yumuşak bir cilt kazanmanıza yardımcı olur.


Benim izlenimlerim ise şöyle;
-Ürünü duştayken gözeneklerim açık halde iken cildime resimlerdeki plastik sünger ile uyguluyorum ve bekletiyorum.Yaklaşık 2-3 dakika beklettikten sonra hafifçe masaj yaparak sıcak su ile yüzümdeki ürünü yıkıyorum.
-Ürünü cildinizden yıkarken çok sürtmemenizde fayda var.İçeriğindeki kayısı parçacıkları cildinizi çizebilir eğer çok sertçe sürterseniz.Fakat ben hiç böyle bir sorun yaşamadım.
-Ürünü eğer cilt beyazlatma,cildinizin rengi açılsın gibi taleplerle almamakta fayda var.Böyle bir etkisi yok ürünün.Ben göremedim.
-Ciltteki ölü deriyi arındırdığını düşünüyorum.Peeling niyetine uyguluyorum ben ürünü.
-Sivilcelenme vs.ye neden olmadı ürün.
-Bence peeling niyetine tercih edebileceğiniz temiz içerikli bir ürün.
-Fiyatı 8-10 tl civarı.

Ben ürünü tekrar alabilirim diye düşünüyorum.
Siz bu markadan hangi ürünleri kullanıyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Bu scrubı denemedim ama hakkında hep olumlu yorumlar okuyorum. Tanecikleri nedeniyle tercih etmeyebilirim ama aklımda olsun, çok sevgiler!

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe