Wet'N Wild Megaglo Hello Halo Likit Aydınlatıcı | E309B Goddness Glow

by - 23:06

Bir aralar moda olan ciltte aydınlık görünümü sevenlerin özellikle bayıldığı ; cilde ilk likit aydınlatıcı uygulayıp üzerine fondöten vs.yi uygulayıp cildin daha aydınlık görünümde olması furyasına bende katılmıştım.Daha doğrusu bu furyaya katılmama yardımcı olarak uygun fiyatlı Gratis'ten Wet'n Wild markasından yeni çıkan bu likit aydınlatıcıyı edindim.
Ambalajı minicik gibi dursa da gramajı 15ml ve gayet bereketli bir ürün.Büyük ,parlatıcı mekanizmalarını andıran bir sünger uçlu aplikatöre sahip.Ülkemizde toplamda 4 rengi mevcut.Bende ki rengi E309B Goddness Glow .
Sünger ucu oldukça basit bir kullanım kolaylığı sağlıyor.Hafif simli bir yapıya sahip.Sürdükten,yüzünüze dağıttıktan sonra aslında göründüğü kadar simli olmadığınızı anlıyorsunuz ama sim sevmeyenler sevmeyebilirler ürünü. Doğal bir görüntü yakalayabilirsiniz anlayacağınız.Kalıcılığı beklediğimden az. Tazelemeniz gerekiyor 2-3 saat sonra. Cildimle renk ve yapı olarak bir bütün oluşturduğunu düşünüyorum.

Ürün elimde sim sim bir görüntü gibi duruyor farkındayım ama dediğim gibi yüzünüzde böyle bir görüntüde olmuyor.Benim her ne olursa olsun sevdiğim ve yazın sıklıkla kullandığım bir likit aydınlatıcı oldu.Wet'n wild kesinlikle uygun fiyatlı aydınlatıcılarda bir numara diye düşünüyorum.Diğer aydınlatıcısına hastaydım,bunu da oldukça sevdim.Herkese tavsiye ediyorum.Gratis'ten indirimle 15tl gibi bir fiyata edinmiştim.Normalde 25tl gibi bir fiyatı var.

Siz hangi likit aydınlatıcıları tercih ediyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe