W7 Aye Aye Captain Likit Eyeliner

by - 00:55

Merhabalar,
Bugün eve'de indirimde bulup edindiğim bir eyelinerden bahsedeceğim. Eyelinerın testerini mağazada elime sürüp denedim ve rengi olsun ,sürülmesinin kolaylığı olsun bana çok severek kullandığım ama fiyatları şuan ateş pahası olan Balm Schwing'in muadilir bu dedim aldım.


Ürünün fırçasının uzun ve ucunun kalın olması dolayısıyla bana sürülmesi basit bir eyeliner gibi geldi.Ambalajı oldukça adi ve plastik duruyor.Ürünü göz kapağınıza uyguladıktan sonra eğer üstünden 2.katı geçmek isterseniz üründe dökülmeler,çatlamalar meydana geliyor.Ürünün siyahlığı keçeli kalemle sürülmüş etkiyi yaratıyor ve 1 saat kadar sonra ürün göz pınarlarınızdan başlayarak dökülmeye başlıyor.Gelsin rezillik moduna bürünüyorsunuz.Hayatımda bunun kadar kötüsünü görmedim dedirtti bana.


Verdiğiniz o azıcık paraya bile değmiyor emin olun.Bence almanız kesinlikle yersiz.Almayın,etmeyin.Ucuza daha güzel muadilleri bulunabilir.Fiyatı indirimle 8tl civarı idi.Ama almayın yine de .

Siz bu eyelinerı kullandınız mı ?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe