Revlon Colorstay Karma ve Yağlı Ciltler İçin Fondöten | 180

by - 15:08

Revlon'un meşhur fondöteninden tabi ki de ilk günden bende edindim.Arkadaşım normal/kuru ciltler için olan versiyonunu baya bir övünce bende cildimin karmalığına güvenerek cilt tonuma en yakın olan hatta nerdeyse aynı 180 numara olan Sand Beige rengini edindim.


-Ürünün ambalajı oldukça pratik ,pompalı bir mekanizmaya sahip.Eski versiyonunda pompalı mekanizması yokmuş.Ambalajı değiştirmeleri çok iyi olmuş.Ürünü cildime nemli bir sünger ile uyguluyorum. Bu sayede ince ve daha pürüzsüz bir bitiş elde ediyorum.Özellikle bu fondöteni fırça ile uygulamamanızı tavsiye ederim.Çünkü cildinizin çok kapatıcılığa ihtiyacı yoksa bu fondöten yüzünüzde maske gibi durabilir.
-Serinin 2 çeşidi var.Normal/kuru ciltler için olanı ve Karma/Yağlı Ciltler için olanı.Benim aldığım çeşidi mat bitişe sahip bir fondöten.Ürün 24 saat kalıcılık vaadediyor. Bence yerine de getiriyor , kalıcılığı gayet güzel bir fondöten.Yüzünüzde ağırlık yapmıyor,akmıyor.
-Gelelim ürün en kötü ve alınmaması gereken özelliğine; Ürün cildimle bütünleşiyor evet ama bir süre oksitleniyor.Adeta rengi koyulaştı.Ürünün oksitlenmesi beni bitirdi.



Ürün oksitlenmiş ama baya bitmiş resimlerde diye soranlar için ise; Bu fondöteni en açık kapatıcımla karıştırıp sürüyorum azar azar.
Sözün özü oksitlenmeyen fondöteni hala keşfedemedim.Bilen ,bulan varsa bana bir adet önersin.Fondötenleri alıp alıp,eve dizmekten yoruldum.Ürünü almamanızı tavsiye ederim kesinlikle.Fiyatı 60 tl gibi birşeydi Watsons'larda ,ben indirimle 35tl gibi bir fiyata almıştım sanırım.
Evet siz bu ürünü deneyimlediniz mi?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe