Şeyma Subaşı Stili

by - 02:12

Her yaptığından söz ettiren Şeyma Subaşı'yla ilgili bir yazı yazmasam olmazdı. Kimimiz nefret etse kimimiz sevse de bir gerçek var ki hepimiz onu takip ediyoruz, son yıllarda sıkça isminden her yerde bahsediyoruz. Ben sevip sevmediğim konusunu bir kenara bırakıp Şeyma Subaşı'nın oldukça yenilikçi,ilginç ama bir o kadar da söz ettiren stiline değinmek istiyorum.

Şeyma Subaşı'ndan kısaca kimdir diye bahsetmek istiyorum; Hayatımıza ilk olarak biz farkında olmasak da Var Mısın Yok Musun yarışması ile dahil olmuş.Fakat biz onu yarışma sonrasında , bu yarışmanın sunucusu olan Acun Ilıcalı'yla olan yasak ilişkisi ile tanıyoruz.İlk zamanlar eşinden boşanmamış olan Ilıcalı ve Subaşı hakkında türlü türlü yazılar yazıldı.Ilıcalı eşinden bir süre boşanamadı,Melisa doğdu,sonra zoraki boşandı falan filan.Yani ilk zamanlarda Subaşı akıllarda "kötü kadın" imajı çizdirse de sonradan Türk insanın çoğunun gönlünü muhteşem hayatını gözler önüne sererek kazandı bile.

şeyma subaşı gelinlik ile ilgili görsel sonucu
Gelinimiz düğününde tabiricaizse tam 5 tane gelinlik benzeri elbise giymiş.Teker teker incelemesek de içlerinden en beğendiğim üçü hakkında birşeyler yazmak istiyorum..En soldan sağa doğru gidelim;
-Nikah sonrası kutlama gelinliği: Özel el nakışlarıyla süslenmiş ve transparan bir model. İnci detayları da mevcut.Hintli modacı Naeem Khan tarafından tasarlanmış ve 10 bin dolar değerinde imiş.Elbise baya güzel bir tercih olmuş.
-Nikah gelinliği: Zimmermann marka elbise ve helikopter ile oldukça konuşuldu. Açıkçası elbise bende şöyle bir izlenim uyandırdı; ben giysem kesin çingenelere benzerdim, beğenmesem de kıza çok yakışmış Allah için.
-Asıl düğün gelinliği: Vera Weng tasarımı olan bu elbise ben dahil herkese hemen tanıdık geldi ve çakma diye çok konuşulsa da Subaşı'nın adamın kendisinden satın aldım lafı ile köşelerimize çekildik detayları inceliyoruz.


Trendleri ve modayı oldukça yakından takip eden Subaşı'nın açıkçası dikkat çekici bir tarzı var. Abiye tarzında genellikle tercihini simlerden,payetlerden yöne kullanarak dinamizmini burada da ortaya koyduğunu düşünüyorum.Bana göre bazı elbiseler o kadar abartı ve payete yakışmayan elbiseler ki.Özellikle Üstten en sağdaki elbisenin kalıbından mıdır nedir Subaşı'nı hem kilolu hem de kötü göstermiş.Ama yukarıda ki resimlerde özellikle bir elbise var ki hepinizin dikkatini çektiğini düşünüyorum; En sağdan ikinci mint yeşilini volan ve tül ikilisi ile biraraya getiren Raisa&Vanessa tasarımı tulum.Bu tulumu Subaşı'nın çok güzel taşıdığını düşünüyorum.Sizce de öyle değil mi?  

Subaşı'nın Coachella,Burning Man gibi festivallerdeki kıyafetlerini bilmeyenler yoktur sanırım.Kadın festival festival geziyor zaten.Bizlere de bu hayatta neler giyiliyormuş bunları görmek kaldı.Açıkçası ben Coachella olayını yıllar önce Chiara Ferragni'de görmüştüm.İlk defa Türk Şeyma Subaşı'nda gördüm.Ve bu sene özellikle tüm ünlüler bu festivalde boy gösterdi,medya da yakın takipte idi.Neyse... Subaşı'nın da dediği gibi aslında onun sayesinde yüzümüze taş yapıştırmaya,simlere vs.ye gözümüz alıştı ve başladık diyebiliriz.Festival tarzını yorumlamam gerekirse; bol bol renkli ve uçuk kaçık bir stil görüyorum.Ama saçların renkliliği ve ışıltılı makyajlara hep +1 puan benden.Sevdim.

Şeyma'nın tek düze bir giyim tarzı olmadığını hepimiz anladık diye düşünüyorum.Tek parça kıyafet çok nadir tercih etse de onlar da göze çarpan renklerle göz önüne çıkmayı tercih ediyor.Ben özellikle sol alttaki resimde görünen Atasay ile işbirliğinde tercih ettiği kombinine bayıldım.Özellikle eteğinin rengi,desenine bayıldım.Bence böyle büstiyer tarzı ikili kombinleri ona daha çok yakışıyor.

Gelelim günlük kombinlerine; aslında rahatlığına önem veren Şeyma özellikle tercihini kot şortlardan yana kullanıyor genelde.Klasik t-shirtler ve soğuk havalarda(?) ceketleri vazgeçilmezi.Bu rahat ve genç kombinleri oldukça iç açıcı bence.Özellikle spor günlük elbisesi ile olan tercihi benimde genelde tercih ettiğim bir tarz.Ayrıca her kombininde de star parçaları mevcut.Gözlükler de bunlardan biri.

Kalın giysilerle görmeye alışık olmadığımız Subaşı'nın kış geçirdiğini görmek benim gibi sizleri de şaşırttı diye düşünüyorum.Nadir de olsa kışın da tarzını konuşturmuş Şeyma.Ben sürekli yaz mevsimini yaşamasının nedenini tercih sebebi olarak görüyorum.Ha ha ha.Kışın özellikle tercihini kasket şapkalardan ,deri ceketlerden,taytlardan ve çorap çizmelerden yana kullanmış.Özellikle siyahlı iki kombinini sevdim.Kasket şapkalar geçen senenin modası idi zaten.Bence arada kış mevsimini geçirmeli güzel kombinler var çünkü.Subaşı'na şu tarz giyiniyor diyemiyorum adeta ,kadın her stilden birşeyler giyiniyor.

Tabi ki Şeyma Subaşı deyince ilk aklımıza gelen tatiller oluyor.Tatillerin vazgeçilmezi ise plaj modası tercihleri.Yine rengarenk tercihleri ile akıl karıştırıyor Subaşı.Plaj modasında kimi zaman şık ve salaş bir görünüme sahip olsa da sıradan görünümü karşısında şaşırdığımı söylemeden geçemeyeceğim.

Ä°lgili resim
Son olarak Şeyma Subaşı'nın stili hakkında birşeyler söylemem gerekirse; günümüz modasına kendinden parçalar katarak arada kendine yakıştırıp arada da abarttığını düşünüyorum.Saçlarının genel olarak doğal görünümde tercih etmesi abartılığını durdurduğunu ve bu görünümünü çok yakıştırdığımı söylemeden geçmeyeyim.Subaşı hakkında ne düşünürsem düşüneyim kadını sıkı takip ediyor,tarzını beğenip çoğunu kendine yakıştırdığını düşünüyorum..Özenilecek hayatına ise imreniyoruz tabiki de.
Kısacası siz nasıl buluyorsunuz Subaşı'nın stilini?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe