Maybelline Affinitone Concealer ( Kapatıcı ) | 01 Nude Beige

by - 11:40

Merhabalar,
Özellikle ten makyajında sık sık alışveriş yaptığım için sürekli ten makyajından yazılar yazıyorum farkındayım.Bugün sizlerle Maybelline'nin affinitone kapatıcısına dair yorumlarımı paylaşıcam. Gratis'te yardımcı olan bayanın ısrarları ile aldığım bir ürün bu.Bildiğim kadarı ile serinin 5 rengi mevcut.Bende ki en açık rengi olan 01 numarası. Ten rengim tam 02 ile bütünleşince bir ton açık aldım kapatıcıyı.


-Ambalaj klasik kapatıcı ambalajında
-Ucunda sünger bulunan fırçalı bir aplikatöre sahip
-Ürünü özellikle göz çevrem için edindim.Bir de koyu gelen fondötenlerimle karıştırıp öyle uyguluyorum yüzüme
-Pembe alt tonlu
-Kapatıcılığı orta düzeyde.Eğer çok kapatıcılığa ihtiyacınız yok ise gayet doğal duran ,günlük kullanım için ideal bir kapatıcı (Eğer göz çevrenizde morluk,karartı vs. var ise bu kapatıcı işe yaramayacaktır)
-Göz altı çevresine,çizgilere dolma yapıyor , pudra ile sabitlenirse konu halloluyor
-Aydınlık bir görünüm vaadetse de işlevini yerine getirdiği söylenemez
-Fiyat olarak gayet uygun , indirimle 15 tl civarı edinebilirsiniz


Benim ürün ile ilgili düşüncelerim bunlar.Ürünü bir daha almam.
Sizin en sevdiğiniz kapatıcı hangisi?

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe