Trendyol Milla Abiye Alışverişim

by - 19:18

Ä°lgili resim
Öncelikle bu bir reklam konulu post değildir.Kendi paramla,kendim deneyimlediğim bir yazıdır.Konuya gelecek olursak; Abiyeler hepimizin bildiği gibi ateş pahası. Bu aralar özellikle de yaz sezonu düğün,nişan sezonu olunca abiyeye ihtiyaç artıyor.Hele ki benim gibi sürekli aynı abiyeyle resim çekilemem modunda olan biriyseniz bu yazıma kulak verin.

Trendyol'un Milla koleksiyonuna sık sık denk geliyordum.Özellikle Party(Abiye) kısmı sık sık dikkatimi çekiyordu.Genelde ünlü markaların muadillerini görüyordum mankenlerde. Tabi ki de insan mağazalarda 500tl gördüğü abiyeyi ,bu sitede 100-150tl ye görünce kalitesinden baya bir şüphe ediyor. Trendyol'dan abiye hariç önceki birkaç alışveriş sonucu iade prosedürünün çok kolay olduğunu öğrenmiştim.En sonunda gözümü kararttım ve abiye aldım.
Sitede dediğim gibi çeşitli abiyeler mevcut.Benim gözüme baya bir abiye çarptı.En sonunda kendime de yakışacağını düşündüğüm yukarıda mankende gördüğünüz abiyeyi aldım.Ama size özellikle Raisa Vanessa koleksiyonunu yoklamanızı tavsiye ederim.Dehşet güzel ve orjinal parçalar var.Üründe hızlı kargo mevcuttu.Hemen kargoya verildi ve 2 gün içinde ürün elime ulaştı. Bu aldığım abiyenin fiyatı 129,99 tl. Mağazada emin olun saçma bir abiye bile 250tl olunca hemen aldım. Rengi mürdüm olan askılı abiye düz inen bir forma sahip.Aslında ben ilk balık formuna benzetsem de değil,alt kısmı direk düz iniyor ve sol bacak üzerinde yırtmacı bulunuyor. (ürünün kodu; Mürdüm Yırtmaç Detaylı Abiye Elbise TPRSS18BB0283)


Bana gelen abiyeyi yukarıdaki resimde.Emin olun tıpatıp aynı.Ürün gerçekten abiye kumaşına sahip ve öyle adi bir kumaş değil kesinlikle.Ben bayıldım.Bedeni 40 aldım ama terziyle 38e daraltırız diye düşünüyorum.Benim kesinlikle çok memnun kaldığım bir alışverişti.Eğer ürün çok büyük olsaydı,küçük olsaydı veya beğenmeseydim ücretsiz kargoyla ürünü iade edecektim.2-3 gün içinde ücretinizi de geri yatırıyorlar.Eğer abiye arayışındaysanız,2-3 hafta önceden Trendyol'a bir göz atın derim.Bundan sonra fazla para bayılmak yok valla mağazalara.

Siz Trendyol Milla'dan hiç abiye aldınız?
Abiye mi beğendiniz mi bu arada?


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe