Nyx İnternet Sitesi Alışverişim

by - 11:06


Merhaba,
Bu ara internet sitelerinden oldukça alışveriş yapmış bulunuyorum.İnternet sitesinde sepette %30 indirimi görünce uzun zamandır denemek istediğim meşhur Epic Ink eyeliner'ı sipariş verdim. Eyeliner dolar vs. yükselmeden önce bakmıştım 40tl idi.Şimdi 50tl olmuştu yükselme ile. Neyse 50tl olan ürün 5.5tl kargo ile birlikte %30 indirim düşünce bana 40,5tl ye geldi.Aynı fiyata aldım aslında ama ürüne mağazalar dahil hiçbir yerden erişemeyince almasam olmaz idi.


Açıkçası internetten Nyx internet sitesinin kötü olduğu,yavaş çalıştığı vs.yi görünce gözüm korkmadı değil hani.Ama ürünü cuma günü gece sipariş verdim.Cumartesi sabah kargoya verdiler.Ki normalde böyle araya haftasonu girince mağazalar genelde pazartesi günü kargoya verirler ürünü.Şaşırdım ve çok mutlu oldum.Ürün pazartesi günü elimde idi.Oldukça korunaklı bir şekilde kargoyu paketlemişlerdi.Fakat siteye tek bir olumsuz yorumum var.O da içine tester vs. koyabilirlerdi tanıtım için.Çünkü ben çok seviyorum böyle internet alışverişlerinde, özellikle alışveriş yaptığım site kozmetik üzerine ise. Bunu değerlendirmeye alırlarsa çok güzel olur.


Herkese tavsiye edebileceğim bir alışveriş oldu. Eyeliner nasıl derseniz ise daha açmadım bile paketi.En kısa zamanda deneyimlenip yazısı yazılacaklarda .
Şimdilik sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Ben bu linere bayılıyorum zaten paylaşımlarımda da sıkça yer veriyorum çok iyi yapmışsın güle güle kullan :)! ben de kaptım indirimden 1 tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu eyeliner olay imiş.Hemen yorumlamak için can atıyorum.Balm'dan daha muhteşem bir eyeliner keşfettim.

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe