İzlenesi Kore Dizilerinden Seçmeler | 6

by - 11:01


Kore dizilerinden baya bir dizi birikti yine.Unutmadan hepsini hemen yazıp yorumlamam lazım.

Ä°lgili resim

Strong Woman Do Bong Soon

Kesinlikle en sevdiğim diziler arasında.Kafa dağıtacağınız ,eğleneceğiniz bir dizi bu .Konu olarak; Ailede nesilden nesile kadınlara aktarılan bir güce sahip olan Do Bong Soon'un Min Min( !! ) ile tanışma macerasını anlatıyor.Dizi aşırı eğlenceli,gizemli ve sürükleyici.Hiç ilerletmeden izlediğim diziler arasında.Dizi de başroldeki çocuk aşırı yakışıklı,kızımız ise çok tatlı. Ben ikisini çok yakıştırdım ve komik bir aşk hikayesi anlatılıyor.Baş kahramanlarımız sık sık maceralara atılıyor,kurtuluyorlar.Yer yer sizi heyecanlandırıyor ama kesinlikle sıkmıyor.Hikayenin sonu,başı herşeyi yerli yerinde.Boş vaktiniz varsa bu romantik komediyi izleyin gitsin.
9/10


the best hit ile ilgili görsel sonucu


The Best Hit


Konu olarak oldukça karmaşık olan bu diziye ayak uydurmakta ilk başta zorlanabilirsiniz.Fakat sabırlı olun ilk bölümlerden pes etmeyin.Yan karakterleriyle oldukça eğlenceli olabilecek bu diziye bir şans verin.Dizinin konusu kısaca şöyle; Hayallerini gerçekleştirmek için eğlence dünyasına girmeye çalışan 3 gencin arasına geçmişten bir kpop yıldızı çıkageliyor. Hikayemiz burdan sonra başlıyor.Hikayenin saçmalıkları saymakla bitmiyor.(*spoiler*Babanın oğlunun sevdiği kıza aşık olması ve oğlunun o kızı sevdiğini bildiği halde ısrarla kıza yanaşması çok saçma idi) Benim dizi de tutarsız bulduğum yerler çok vardı ama bazı karakterler özellikle Drill*Matkap karakteri diziye renk katmıştı.Ve Ji Hoon'un ,diğerlerinin çok sıkı çalışması mücadeleleri izlemeye değerdi.90lardaki müzik kliplerini izlemek de çok güzeldi.Sizlere dizinin teaserı yerine Ji Hoon'un rap şarkısını dinletmek istedim.Boş vakitlerde izlenebilir bir dizi.Arada ileri sardırabilirsiniz de.
5/10


Ä°lgili resim
About Time

Kim Bok Joo bu sefer bambaşka bir haliyle karşımızda bu sefer. Lee Sung Kyung adeta bu dizide evrime kafa atmış ve güzelleşmiş.Dizi insanların yaşam sürelerini görebilme yeteneğine sahip olan bir genç kızın onun yaşam süresini durdurabilen bir adamla karşılaşması ve ona tutunmasını konu alıyor.Dizi romantik bir dizi.Komedi değil emin olun.Romantik,aşk içeriyor.Ben yer yer sıkılsam da izlenebilir bir dizi. Sıkılmamın nedeni dizinin senaryoda sürekli başa dönüyor imajı yaratması.Sürekli olarak saatleri duruyor,yok tekrar sayıyor,kurtuluyorlar,bu sefer adamın süresi falan filan bir ara yetti dedim ama yani izlettiriyor yinede.Ama başrol kıza da az sinir olmadım dizi boyunca.Bu kadar şeye rağmen yakışan bir çift izledim.Benim her ne olursa olsun severek izlediklerimdendi. Boş vakitte aşk dizisi izlemek isteyenlere tavsiyemdir.
6/10


eulachacha waikiki ile ilgili görsel sonucu
Eulachacha Waikiki

Dizinin ismi aslında arkadaş grubumuzun pansiyonlarının ismi.Dizi aniden evlerinde buldukları bir bebek ve daha sonra bu bebeğin annesinin bu eğlenceli grup ile yaşaması ile başlıyor.Dizi yan karakterleri sayesinde aşırı eğlenceli bir dizi.Özellikle Lee Jun-Ki karakterine aşırı yönelmişlerdi ve bence oyunculukta zirve idi adam.Başroldeki kızı diziye neden almışlar anlamlandıramadım çünkü kız mıy mıy mıy aşırı sinir bozucu ,rol yeteneği sıfır olsa da diğer resimde gördüğünüz 5 karakter her sahnede mükemmel bir komedi ortaya koyuyorlar.Ben diziyi izlemenizi tavsiye ederim.Aşırı komik sahneler var.Sonu biraz ortalıkta kalsa da ya da bana öyle geldi izlenmeli bir dizi.
8/10


Şimdilik yazdıklarım bu kadar.Daha çok izlediğim var emin olun.7 si çok yakında ...

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe