Turuncu Kasa Online Alışverişim

by - 00:43

Yine bir online alışverişimle devam ediyorum.La Roche  Posay'ın hassas ciltler için temizleme jelini bir arkadaşımda tesadüfen deneyip almak istemiştim.3 gün boyunca makyajımı bu ürünle temizleyip,oldukça memnun kalmıştım.Keşke dolar fiyatları uçmadan alsaydım ama en sonunda dolar zaten gittikçe artıyor,gözünü karart ve al dedim.Bir çok site gezdim,en sonunda benim için en uygun ve makul site hem de güvenilir olsun diye turuncukasa sitesine girdim.Unutmadan bu bir reklam,sponsor yazısı kesinlikle değil.Okumaya rahatça devam edebilirsiniz.


Alacağım ürünün fiyatı 48tl idi.Turuncukasa'da ise 50tl ve üzerine kargo bedava fırsatı olunca sitedeki en en ucuz ürün olan Johnson's Baby 56lı ıslak mendili 3 tlye almak durumunda kaldım.Aslında tabi ki de avantajlı bir alışveriş oldu benim için kargo 10tl kadar oluyor.Toplamda alışverişimi 52tl'ye tamamladım.Açıkçası ben tester vs. gönderirler diye ümitli idim.Ama nerde!! 


Siparişimi cuma gece verdim.14'ünde yani ürün elime 20'sinde ulaştı.Ortalama da bir kargo sistemleri var.Kötü değil ama kesinlikle iyi de değil.Ayrıca özellikle tester kısmına dikkat çekiyorum,çünkü bu bedava ürün istemek değil.Tester bilmediğimiz bir ürünü almamız için belki de onlar için bir fırsat .Ama neyse... Paketleme oldukça güzeldi.Ürünleri,özelikle pompalı şişede olan ürünümü baya güzel muhafaza etmişlerdi.Benim her ne olursa olsun memnun kaldığım bir alışverişti.

Siz turuncukasa'dan hiç alışveriş yaptınız mı?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Turuncu Kasa'yı hem fiyat politikası, hem de tester politikası nedeniyle pek sevmiyor ve tercih etmiyorum. O anlamda en beğendiğim site recete.com. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe