Maybelline Baby Lips Intense Care

by - 03:11

Kendisi gelmeden önce namı gelen bir ürün olan Baby Lipsler Gratis ve Watsons'larda yerlerini aldı.Bende hemen kendime bir tane aldım.Gittiğim Gratis'te sadece bundan kalmıştı.Son bir tane kalmıştı aldım bende renksiz olmasına karşın.O anda bir kız geldi Baby Lipsleri sordu."Dedim ki haha sonuncusunu ben aldım" bir gururluyum görseniz.Sanki çok bişi yapmışım gibi.

Baby Lipslerin renksizleri;
Benim aldığım Intense Care(sarı dışlı)
Hydrate (Mavi dışlı )
Mint Fresh (yeşil dışlı)
Diğer 3 çeşidi de renkli olanlar.Bendeki bu sarı dışlı olanı kiraz ve badem aromalarından oluşuyor.Baby lipsler oldukça iyi bir nemlendirme vaadediyor.Bakalım oluyor mu? Bence ilk başta verdiği nemlendirme hissi iyi.Ama kalıcı bir nemlendirme değil bu.Kokusu rahatsız edici değil kesinlikle.Hatta kokusu yok denecek kadar az.SPF 20 özellik gösteriyor ayrıca.Yani güneşli havada dudaklarımıza koruyoruz artık.Bence diğer lip balmlardan hiçbir farkı yok şeker görüntüsü haricinde.Şeker görüntüsü için alınır mı alınabilir bence.Fiyatı da iyi.6TL gibi bir fiyatı var.Ama çok beklenti içine girmeyin yani.Normal bir dudak koruyucu arıyorsanız eğer bu şeker şeylere bir göz atın :)

Siz hangi baby lipsleri aldınız?

Bunlarda İlgini Çekebilir

10 kişi dedi ki

  1. Bende watsons ve gratise bakip renkli bulamamistim zaten sonunda da aramayi birakmistim. Gecen gün Manavgatta bir kozmetige girince hepsinden bol miktarda buldum ve hemen peach kiss'i aldim hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh oh şansına bak canım :D iyi yapmışsın.güle güle kullan

      Sil
  2. ben bunlara byılıyorım ambalajları falan cok seker nemlendırmesıde yetrlı geldı bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben anlatıldığı kadar iyi bulmadım bilmiyorum belkide çok abartıldı ondan sanırım :) ama ambalajları çok şeker dediğin gibi

      Sil
  3. Ben mavi olanını aldım :) kokusu yapısı hoşuma gitti. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. ben mint fresh aldım bugün 6tl di harika bişi çok ferahlatıyor ve sanıldığı gibi dudakları yakmıyor :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe