Essence Silky Touch Allık / 60 Life's A Cherry

18:49

Merhabalar,
Bugün sizlere şeker mi şeker bir allık anlatıcam.Açıkçası ben pek allık kullanan biri değilim.Zaten kendiliğin sürekli kızaran yanaklara sahibim.O allık benim yanakları hep bir yapmacık hale sokuyor.Sürdüğüm zaman genelde yaz oluyor onda da daha çok bronz renklerde koyu turuncu filan sürüyorum.O da nadir.Ama bunun şeker mi şeker rengi beni benden alıyor.

Essence'in birçok ürünü çok şeker mi şeker.Birçok allığa göre minicik olması çok avantajlı.Rengi gül kurusu gibi bir pembe.Adı "60 Life's A Cherry" .Kalıcılığı orta seviyede,biraz uçucu bir yapısı var.Kadifemsi bir yapısı var.Işıltılı ayrıca.Bu ışıltılı özelliğini sevmedim.Yapışıyor sanki yanaklarıma.Ayrıca içeriğinde paraben olduğunu öğrendim.Bu özellik beni şimdi biraz soğuttu.Ondan belki kullanmayı azaltabilirim.Açıldıktan 24 ay sonra bitmesi gerekiyormuş unutmayın.Benimki biter o zamana kesin.Yani günlük cici bir allık arıyorsanız bu rengi bir deneyin.Ama yine de bir düşünün.Karar veremedim ben.Fiyatı 8,5tl gibi birşey.


Siz essence'in hangi ürünlerini seviyorsunuz?

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

  1. Bugun adorable rengı ıle ask yasıyorum ılla o olacak :))

    YanıtlaSil
  2. İsmiyle uyumlu bir renkmiş :) Güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe