Sebamed Kompakt / Cleansing Bar

by - 21:29

Sivilcelerle sürekli uğraşıp duruyoruz.Bu sabunu da bundan dolayı kullanmaya başladım zaten.Aslında içeriğinde kesinlikle sabun yok.Biliyorsunuz ki sabunlar sorunlu ciltleri daha beter hale getirebiliyorlar.Cildimin aşırı hassas olmasından dolayı da sivilce sorunum sürekli baş gösteriyor.Ürünün bir küçük boyu birde büyük boyu var.Bu küçük olanlar 8 tl büyükleri de 14 tl gibi birşeydi sanırım.Sabunun rengi ve şekli ilk aldığımda böyle idi.Şimdi kullandım ve şöyle oldu.Baya bitmiş ama dimi?


Haftada 3 gün kullanıyorum.Gördüğünüz gibi ph 'ı 5,5.Bu da demektir ki cilt için en uygun ph.Sabun içermemesi ise çok iyi.Sebamed'in hiçbir ürünü zaten sabun içermiyor bildiğim kadarıyla.Aldığınız temizleyicilerde sabun içermemesine dikkat edin.Cildi hassaslaştırıyor,aşırı kurutuyor.Ürünün köpürmesi filan orta seviyede.İyi temizliyor ,cildi kurutmuyor.Kısacası ben ürünün temizlemesini sevdim.Ama birşey dicem ürünü ya kullanmaya başladıktan sonra ya da birşeyden dolayı cildimde sivilce eksilmez oldu.Şuan yüzüm panayır misali.Ama ben bunu özel günüme bağlıyorum.Daha yeni geçti gitti.Yani ürünü sevmekle sevmemek arasında kaldım.Ama kullanmaya devam ediyorum.

Siz bu ürünü kullanıp/seviyor musunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Ben Sebamed' in face&body temizleyici jelini kullanıyorum yıllardır çok memnunum ve içeriğinin temiz olması çok güzel. Cilt doktorum içinde sabun bulunan ürünlerden uzak durmamı siyah noktaları çoğalttığını söylemişti. O günden beri çok dikkat ediyorum ve çok sevsemde yüzüme sabun kullanmıyorum. 3 gündür benim yüzümde mahvolmuş durumda bi geçseler de kurtulsam :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet siyah noktaları baya bir azdırıyor sabun.Aynen bazı dönemler var ki gitmiyor sivilceler :( umarım en kısa zamanda geçer

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe