Imex Sivilce Kremi

by - 19:40

Sivilceler en büyük problemimiz sanırım.Ben ki ergenliğinde yüzünde sivilcenin "s" sine bile rastlanmamış insan şurda 20'me geldim sivilcelerim pörtler oldu olur olmadık yere.Hele ki özel günlerde yada bu günler yaklaşırken ki sivilce çıkması olayı iyice değişmeyen bir gelenek oldu.Durum böyle olunca herkes sorar oldu tabi.Yurtta bir arkadaşım var.O tavsiye etti bu sivilce kremini de bana.Daha doğrusu hediye etti gibi oldu.Bende çok severek kullandığım için sizlerle bir paylaşayım dedim.Unutmadan kullanmaya başladıktan sonra doktoruma sordum,kullanmamda bir sakınca görmedi.Sizde bir danışın derim.Ayrıca bu sivilce kreminin en önemli özelliği ise renkli nemlendirici özelliğinde ten renginde bir krem anlayacağınız.Bundan sivilcelerinizi iyi kamufle edebiliyor.Duyduğuma göre de renk çeşitleri varmış.Renksiz olanı da mevcutmuş.

Krem sivilcelerinizi kurutmayı vaadediyor.Kremi ince bir tabaka halinde sorunlu yerinize iyice yedirmeniz yeterli .Genelde doktorların tavsiye ettiği bir ilaç kendisi.Ama aşırı kullanımda sivilceleri azdırdığını duydum bende söylemesi.İçeriğindeki vazelin yüzünden biraz parlama yapıyor ve yapısı biraz yoğun.Parlaklığı üzerine pudra uygulayarak halledebilirsiniz.Ayrıca antibiyotik  içerdiğinden olası sivilcelerinizin çıkmasınıda önlüyor.Dediğim gibi tüm yüze uygulamamakta fayda var yinede .Çünkü direk sivilceyi kurutmaya yönelik bir ürün bu.Tüm yüze uygulamaya gerek görmüyorum ben.Kokusuda bence yok gibi.Hatta yok yani.İşe yarayan bir ürün bence.Ben oldukça memnunum ve sizlere de tavsiye ederim.Fiyatını hatırlamıyorum ama 18 TL gibi birşey sanırım.Eczanelerde bulabilirsiniz.


Şimdilik benden bu kadar.
Siz sivilceniz için hangi kremleri kullanıyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

7 kişi dedi ki

  1. Al benden de o kadar. Üniversite sonda bi başladı sivilceler peheey, 2-3 yıldır uğraşıyorum. Imex ve Acnelyse vermişti bana doktor. Imex hem çok yağlı hem de Acnelysle birlikte çok soyucu olmuştu, her gören soruyodu yüzün niye dalga dalga harita gibi soyulmuş diye:/ o yüzden 3 ay sonra kontrole gittiğimde onu değiştirelim dedim ve imex yerine sivex e geçtik. her sabah sivilce ve lekelerin üzerine sürüyürum 1-2 aydır baya iyiyiz:) Ama yine de doktora danışmadan ilaç kullanma tatlım ya:( ama dermokozmetiklerden effaclar duo ya baya iyi diyolar onu deneyebilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktoruma danıştım zaten canım kullanmaya başladıktan sonra onu belirtmemişim yazımda onu da ekleyeyim hemen.O dediğine de bir bakayım o halde :D teşekkürler

      Sil
  2. bir zamanlar bende bunu kullanmıştım. ergenlik döneminde sivilceli bir yüzüm vardı. çok faydasını görmüştüm :)

    YanıtlaSil
  3. ben de kullanıyorum şu an sadece aktif sivilcelere etki ediyor sivilce izlerine yardımcı olmuyor malesef bu arada bloğunu çok beğendim takipteyim benimkine de beklerim :)
    http://maydanozsalatasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sivilce izlerine etki etmez ki bu zaten,ürünün öyle bir vaadi yok.Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. imex kullanabılır mıyım bende

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe