Flormar Black Dot Oje / BD02

by - 18:58

Flormar'ın yeni serilerinden biri olan Black Dot serisini almıştım bildiğiniz gibi.Denedim ve yorumladım hatta ama paylaşmaya vakit olmadı bir türlü.Bu ojenin rengini yaza çok uygun diye seçtim açıkçası ama rengi çok şeker değil mi?Su yeşili rengi çok hoş olur diye aldım.Aslında görüntü ve şekil itibariyle biraz Icy Top serisiyle eşdeğer bir seri.Neden böyle dedim derseniz de ikisinin de için partiküller var ama bunda sadece siyah noktacıklar ve büyük siyah altıgen bir partikül var.
Ojenin ilk katını sürdüğünüzde istediğiniz görüntüyü elde edemezsiniz büyük ihtimalle.İkinci katı sürmekte fayda var kesinlikle.Ama o zamanda ilk katında sürdüğümüz partiküller hafif görünmekle görünmemek arasında kalıyor.Yani ojenin rengi altta kalan partiküllerin rengini örtüyor.Ben görüntüden pek memnun kalmadım.Ayrıca tırnak üstünde hafif bir pütürlük oluşturuyor.Kuruma hızı da Icy topla eşdeğer.Diğer ojelerden belki 1 dakika daha fazladır.Açıkçası benim dışarda pek kullanabileceğim bir oje gibi durmuyordu ama rengine filan bayıldım.Çok şeker bir rengi olduğundan küçük kuzenime hediye ettim kendisini.Unutmadan en önemli özelliği söyleyeyim ; Çıkarması oldukça ve aşırı zor.Aynı simli ojelerde olduğu gibi çıkartırken epey uğraşabilirsiniz.
Ben bu ojeyi pek tırnaklarıma yakıştıramadım.
Çocuksu bir havası oldu sanki.Ondan bir daha almam sanırım.
Fiyatı 3 TL
Siz neler düşünüyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

8 kişi dedi ki

  1. Bende pembesi var aynen dediğiniz gibi oluyor hiç memnun kalmadım 1 veya 2 defa kullandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı düşüncelere sahip olduğum biri :D oley

      Sil
  2. Alüminyum yöntemiyle çıkarmaya çalışırken bile tırnakları kazımak gerekiyor resmen.

    YanıtlaSil
  3. Bende bebe mavisi var ama sevemedim bir türlü:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sevemedim.iyi ki daha çok rengini almamışım

      Sil
  4. Hic denemedim cnm ama denemeyide dusunmuyorum pratik deil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede en mantıklısını yapıyorsun canım

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe