İndirimden Alınması Gerekenler

23:25


Bayram indirimi erken geldi bu sene.E bayramda erkenden geldi tabi.Sabahtan tramvayda indirim bültenini görünce bir inceledim.Orucuma su serpti gibi birşey oldu.Özellikle Gratis indirimi.Anladınız siz.Çok sevindim yani.Staj çıkışında alışverişe gidicektim ama staj baya geç bitince gidemedim.Yarın koştura koştura gidicem açıkçası.Kendime bir liste yaptım.Zaten Gratis'ten her indirim döneminde alınması gereken bazı ürünler var benim için.Sizlere de fikir vermesi açısından yazayım dedim.Bunlardan benim için en önemlileri ,stokladığım ve stoklayacağım ürünler şöyle;

The Balm Schwing Eyeliner;
Balm ürünleri Gratis'te indirime girince genelde herkes far paletlerini almaya koşuyor.Ben pek far seven tiplerden değilim.Bu yüzden bende diğer ürünlerine yoğunlaşıyorum.Ben eyeliner hastası biri olarak çoğu eyelinerı denedim.Ve bunun kullanımına,pratikliğine hastayım.Sizde rahat,kullanımı kolay bir eyeliner arıyorsanız deneyin.Yazısını yazmıştım,incelemek için tıklayabilirsiniz.Benim hayatımın eyelinerıdır bu.Eyelinerım bitti sayılır,yine bundan alıcam.%50 indirimle 12 tl gibi bir fiyata düşünüyor.Kaçırmayın.

Benri Pamukları/Asetonsuz Oje Çıkarıcısı;
Gratis deyince akla gelen bir diğer isim ise Benri oluyor.Benri'nin herkes gibi bende indirim dönemlerinde pamuklarını stoklayanlardanım.Her türlü pamuğunu stoklarım.Kesinlikle kaçırılmaması gereken ürünlerden.Birde Asetonsuz Oje çıkarıcısı kaçmamalı bu markanın.Birde koyu renk için olan asetonlarını kaçırmayın derim.Hepsi uygun fiyatlı,emin değilim ama 3 tl den aşağıdır hepsinin fiyatları.%25 indirim var bu indirimde ürünlerde.

Maybelline Ruj;
Her indirimde illa ki bir rengini alırım.Özellikle Moisture Extreme serisi 5 tl gibi bir fiyata düşüyor.Oldukça da güzel oluyorlar.Kaçırmayın kesinlikle bende yine alıcam kesin.Özellikle bordosunu deneyin bu arada.Çok muhteşem bir rengi var.Yazısını yazmıştım tık

Cettua Bantları;
Her ay kaçırmadan aldıklarım arasında bu bantlardan da var.Özellikle siyah nokta için olan bantları vazgeçilmezim.Yağ emici mendillerde bu markanın kaçırılmaması gereken ürünlerinden.Ben ikisinden de stoklicam yine.Ama bu ay indirim yok sanırım.Pek bir bilgim yok.Gratislerde kaçırmayın yinede.

Bee Beauty Ürünleri;
Genelde tüm vücut losyonlarını,peelinglerini ne varsa severim.Özellikle vanilyalısının kokusuna hastayım.Sizde benim gibi banyo ürünlerini filan aşıksanız bir göz atın ürünlerini.Zevkinize göre birşey bulursunuz illa ki.Ürünlerinde %40 indirim var .Oldukça uyguna düşüyor yani.

Eklips Fırçalar;
Daha yeni çıkan bu fırçalar benden tam not aldı.Şimdi yeni alıcağım fırçalarda eklensin uzun uzun bir yazısını yazmayı düşünüyorum.Kesinlikle çok uygun fiyatlı ve çok güzel fırçalar var.Ben fondöten fırçasını aldım.Çok güzeldi.Sizde kaçırmayın bu indirimde derim.Gratislere hücum.Umarım kalmıştır.İndirim var mı yine bir fikrim yok.

Rimmel London Stay Matte Pudra;
İşte hayatımın ürünü dediğim bir ürün.Watsons'da kaçırılmaması gereken bir ürün.Pudra arayışlarınıza son verin ve Watsons'daki %40 indirimi kaçırmayın bu pudrayı edinin.İndirimli fiyatı 9,5 tl gibi fiyata denk geliyor.Benim bu indirimde alacaklarımdan biri yine.

Benim her indirimde stokladığım ve alınması gerektiğini düşündüğüm ürünler bunlar. 
Herkese keyifli alışverişler,alışverişe koşarak gidiyoruz o halde
Sizin İndirimden "mutlaka" alırım dediğiniz ürünler var mı,varsa neler?


BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

5 kişi dedi ki

  1. Şu stay matte pudrayı çok merak ediyorum. Denemek istiyorum belki alırım:)

    YanıtlaSil
  2. cildim karma ve stay matte pudrayı almalıyım bilmiyorum t bölgem çok yağlı olmasa da biraz yağlı sizce almalı mıyım bu ürünü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle balm ınkini almalısın karma yada yağlı cilde sahipsen o halde :)

      Sil
  3. Not aldım. Çok işime yaradı öptüm kocaman

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe