İzleyin , İzlemeyin ?

by - 19:38

Film tavsiyesi yazmayalı uzun zaman olmuştu.Yine biraz izleyince yazayım dedim.Tatilde zaten malum.Benim gibi iftarı beklerken boş vaktinizde neleri izlemelisiniz neleri izlememelisiniz bir bakalım.

The Book Thief(Kitap Hırsızı)

Kitabı da varmış bu filmin.Ben filme tek kelimeyle bayıldım.Muhteşemdi bence.Oyunculuklar filan süperdi.Özellikle başroldeki kız o kadar güzel bir oyunculuk sergiledi ki insan hayran kalıyor.Kitabınıda okumayı çok istiyorum.Film biraz durağandı ama hiç sıkılmadım ben şahsen.İlk saniyesinden itibaren insanı içine çekiyor film.Bu filmi izlerken her duyguyu tattım diyebilirim.Film Liesel adında küçük bir kızın ikinci dünya savaşı sırasında Almanya'da yaşadıklarını anlatıyor.Filmin sadece sonu baya bir hızlı oldu bittiye getirilmişti bence o kadar.Aslında bu en önemli kısmı ama umarım ki kitapta uzun uzun anlatmışlardır.Uzun zamandır izlediğim beni çok etkileyen tek filmdi sanırım.Kesinlikle bu harika kurgulanmış filmi sizde izleyin derim.

After The Dark(Karanlıktan Sonra)

İnsanın düşünmesini sağlayan filmleri bir yere kadar seviyorum.Ama saatler geçince işte işler değişiyor.Bu filmde de öyle oldu.Film bir okulda felsefe öğretmeninin öğrencilerin için yaptığı deneyi anlatıyor.12 öğrenci olacak olan nükleer patlamadan dolayı bir sığınağa saklanacak ve orda hayatlarını sürdürüceklerdir.Film aslında gayet ilginç başlıyor.Ama olaylar sürekli tekrarlayınca biraz sıkıldım açıkçası.Film benim için idareydi.Ama sonu ise ayrı bir şaşırtıcı ve saçmalıktı.Şuan -spoiler- vermicem ama cidden keşke öyle bir son olmasaydı.O başroldeki sarışın kızı da hiç sevmedim ayrıca.Neyse film çarpıcı konusuyla gelecek konusunda ürkütücü bir etki bırakıyor. Bilim-kurgu filmlerinin neredeyse tamamı acımasız bir gelecek öngörmekte. Bu film beni biraz hayal kırıklığına uğratsada bilim kurgu-felsefe sevenler bir şans verebilirler bence.

Mama

Bu sefer izlediğim bir korku filmi idi.Filmi fragmandan dolayı merakla bekliyordum.Filmi izlediğimde ise korku-gerilim değilde daha çok dram filmi izledim gibi.Daha çok ne umduk ne bulduk filmi gibi olmuş.Anne ve babaları ölen iki kız kaybolur ve 5 yıl boyunca bir kulübede yaşarlar.En sonunda amcaları onları bulur ve beraber yaşamaya başlarlar .Ama kızları ziyarete gelen biri vardır geceleri.Filmin konusu böyle.Bence filmi idareydi.Ne çok iyiydi ne de çok kötüydü.Beklediğim gibi gerilimli bir film değildi.Küçük kızlar rollerini sonuna kadar hakkıyla yapmışlardı.Yani kısacası boş vaktinizde bir bakın.

The Spectacular Now(Şuan Muhteşem)

Klasik gençlik filmlerinden bir tane daha.Aslında ben bu tarz filmleri seviyorum.Yani en azından vakit geçiyor.Başroldeki kızımız hatırlarsanız Divergent filminde de oynamıştı.Ailevi sorunlar nedeniyle iyi yetişememiş, pek sevilmeyen, 18 yaşında bir çocuğun içinde bulunduğu duygusal ve romantik hayatı konu edinen bir film. Başroldeki Miles Teller ı ilk başta yadırgadım.Çünkü kıza göre biraz olmamıştı hani.Ama o oyunculuk nedir ya? Ortalığı kırdı geçirdi bence.Bence boş vaktinizde kesinlikle izleyin.Eğlenceli bir filmdi bence.

The Descendants ( Senden Bana Kalan)

Senden bana kalan filmi ise bir aile filmi.Karısı ölecek bir adamın çocuklarına yakınlaşma çabası ve karısının hakkında bilmediği sırları öğrenmesini anlatıyor.Filmde yine Divergent'taki kız oynuyor.Ama bu sefer başrolde George Clooney var.Adam tabikide süper rol yapıyor.Bundandır ki bu filmle bir çok ödül almış.Sessiz,sakin,samimi ve sıcak bir film bu.Bence izlenmesi gereken güzel bir yapım.Ailenizi alın yanınıza ve izleyin derim.

Şimdilik ben bunları izledim.Yaz gecelerini boş geçirmeyin derim ben 
ve Friends izlemeye kaçarım.
Herkese iyi seyirler :)

Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. Çoğunu gördüm ama izlememiştim. Çalışmaktan yorgun olmadığım bir akşam birkaçını izlemeyi düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumlarını bekliyorum izledikten sonra canım

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim efendim. Bu yaz için film önerisi bakıyordum bende. Hepsini izleyeceğim .

    YanıtlaSil
  3. Kitap hırsızı benim de izlenceklerim arasında, Çizgili Pijamalı Çocuk u izleyip bayılınca önerilmişti bana. izlemediysen onu da tavsiye ederim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla şimdi izledim tavsiyeniz üzerine.Ağlamaktan gözlerim şişti.O kadar etkilendim ki anlatamam.Çok ama çok teşekkürler

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe