Neler Aldım ? #11

by - 01:14

Uzun bir zaman sonra neler aldım yazısı yazıcam.Bayadır birşey almıyordum pek.Yani aslında alıyordum da paylaşmıyordum.Bugün güzelce bir alışveriş yapınca şuanlık idare ediyorum.Kredi kartı borcunu ödeyip alışverişe koşan da bir ben varımdır aslında.Aklımda Gratis'te Eklips fırçalar vardı sadece.Onu alıp eve geri dönücektim.Gratis'e girdim ama tabikide bununla sınırlı kalmadı olay.Açıkçası Real Techniques vs. markaların fırçaları ban aşırı pahalı geliyor.Zaten fırçayı sadece pudra sürerken kullanıyorum.Onunda içinde bir tane var.Birde bb krem sürmek için filan arıyordum.Ama uygun fiyata.Eklips'i duyunca atladım hemen.İyiki de yaptım.

Bu cici fondöten fırçasını 6,90'a kaptım.2-3 gün önce indirim varmış.Onu kaçırdım ama neyse.Sonra gezinirken ağdaya ihtiyacım vardı.Bu markayı ilk defa duydum,bir deneyeyim dedim.İçinde 24 tane var.12,25 verdim bunada.Gayet uygun bence,inşallah güzeldir bir de.Ekstra güçlendirilmiş filan yazıyor,birde Gratis'te gezinirken baktım internetten sadece 1-2 kişi yorum yapmış hakkında onlarda pek belirleyici değildi.Artık bakıcam.Sonra da kızların birinin elinde bu leopar desenli törpüyü gördüm.Ya aslına bakarsanız hiç törpü kullanan biri değilim.Hemde hiç.O tırnakla uğraşırken gacur gucur çıkan ses,ay derken bile içim gıcıklandı.O ne iğrenç bir sestir öyle.Ama denicem bu törpü ne işe yarıyormuş,bende yararlanayım biraz.O törpünün sırf leopar deseni için aldığıma inanamıyorum hala aman neyse neyse.Bir alana bir bedava idi.Birini de kardeşime vericem.İkisi 1 tl idi.Yani gratis'ten 20,15 tl ile ayrılabildim sonunda.
Ordan sonraki durağım Koton idi.Kotonun kolyelerine bitiyorum arkadaş.Şu yabancıları Primark mıdır nedir onun alt alt versiyonu gibi.Yani anladınız neyse.İşte fiyatlar biraz daha uygun olsa bütün raftakileri alırım ama.Bugün bu kolyeye bittim.Bir kolye bu kadar mı şık olur.Açıkçası bunu hangi kıyafetimle giyerim hiçbir fikrim yok.Hatta yok sanırım.Ama almaya değerdi.Bu güzelim kolyeme de 18 tl bayıldım.Nerden geldi aklıma bilmiyorum ama bir sandalet almak istiyorum.Sizce nerden almalıyım?
Son olarakta D&R a uğradım ve eli boş dönmedim.Filmi de çıkan Aynı Yıldızın Altında kitabını merak ettiğimden onu aldım.Çok merakla okuyacağım.Öyle işte.En sonunda alışverişim böylece bitti.Sonra direk eve geldim.

Siz neler aldınız bu sıralar?
Alışveriş kadar güzel birşey varmı kii!
Şimdilik öpücüklerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

11 kişi dedi ki

  1. Güle güle kullan cicilerini tatlim :)

    YanıtlaSil
  2. Canım güle güle kullan :) Bende leoparına aldanıp almıştım aynı törpüden :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. törpü cidden güzelmiş :D işe yarıyor yani

      Sil
  3. Güle güle kullanın efendim. Kitabın kapağı çok güzelmiş :D Ben hiç bir şey almadım . Pintilik var bende sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumanı tavsiye ederim sana da o halde .Olsun en güzeli zaten pintilik :D

      Sil
  4. Güle güle kullan canım :) Kolyene bayıldım ^,^ Bu arada nasıl bir model bakıyorsun bilmiyorum ama instagram da littlestarbutik e bakabilirsin. Birde çok kaliteli olmasa da Deichmann da bazen güzel modeller oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butiğe baktım ama bulamadım birde deichmann a bakayım o halde :D çok sağol tatlım.

      Sil
  5. güzel günlerde kullanın :) sandalet içinde deichmann a bakabilirsiniz 20 liraya filan geliyordu sandaletler gayet güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sandaletimi aldım canım stradivarius dan çok teşekkürler önerin için 2. bir sandalet iyi fikir gibi geldi şimdi :D hala bakamadım deichmanna

      Sil
  6. Aynı Yıldızın altındayı çok sevildiğini söylenmesine rağmen büyük hayal kırıklığı yaşatan bir kitap oldu. Anlatımı çok basit geldi. Ve sonu bence çok kötü bağlanmış :(

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe