L'action Shea Butter Özlü Yüz Maskesi

by - 18:37

Arada maske yapmak cildime çok iyi geliyor benim.Kakao yağı ile zenginleştirilmiş bu maske buram buram kakao kokuyor.Ben yememek için kendimi zor tuttum.Cildi nemlendirme ve güçlendirme vaad ediyor ayrıca.Gördüğünüz gibi 12 dakikalık bir uygulama söz konusu.Ben bol bol uyguladım yüzüme 1 kere de bitirdim.Ama bazıları 1 paketi 2 ye de bölebilir.Çünkü içinde bol bol maske var.

Yüzünüzde maskeyi 12 dakika beklettikten sonra ılık suyla duruluyoruz.Rengi beyaz renkte maskenin.Daha sonra cildinizde bir ferahlama ,rahatlama hissediyorsunuz.Açıkçası ben maskeyi sevdim.Alıp bir deneyin derim.Nemlendirmesi filan gayet iyiydi açıkçası.Fiyatı normalde 4,5 tl gibi birşey.İndirimle 2 tl gibi bir fiyata aldım ben.

Siz Gratis'ten hangi maskeleri kullanıyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe