Wet'n Wild Megaslicks Balm Stain - Pinky Promise(E128)

by - 19:57

Wet'n Wild deyince aklımıza farlar filan geliyor genellikle.Ama farı hiç kullanmayan biri olarak ben yazısını yazamıyorum maalesef.Neyse bende Clinique Chubby Stick'lere benzeyenini denedim ve yorumladım.Chubby stick hastasıyımdır bilenleriniz varsa eğer.Kalem ruj hastalığım var yani.Bu rujlar daha bir yoğun yapıda sanki.Bende şimdilik 3 rengi var.En sevdiğim rengi ise bu.Toplamda 5-6 rengi mevcut sanırım.

Yapı olarak sedefli bir yapıya sahip.Ve oldukça nemlendirme özelliği var.Sanki dudaklarınız ferahlıyormuş gibi,anlamadım.Kalıcılığı ise süper seviyede.Saatlerce kalmıştı o kadar yani.Kokusu rahatsız edici değil.Rengi ise çok ama çok güzel..Dudaklara peeling yaparak uygulamakta ise fayda var çünkü ürün dudak çizgilerine dolmayabiliyor.Ben bu kalem ruja bayıldım anlayacağınız.Rengi şeker mi şeker.Yaz ayları için ideal bir ruj bence.Bir denenmeli diyorum.Unutmadan fiyatı ise 12,90TL Gratislerde bulabilirsiniz.


Şimdilik sevgilerimle


Bunlarda İlgini Çekebilir

8 kişi dedi ki

  1. rengi çok tatlıymış bunun, tam pamuk şeker :)

    YanıtlaSil
  2. İçlerinde en çok bu rengi beğendim ama o da sedefliymiş ki o görüntüyü sevmem pek =/ gerçi denemeden nasıl durduğunu bilemem :) Güle güle kullan canım ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kötü bir görüntüsü yok canım.Bir denemelisin ,o zaman karar ver derim ben :D teşekkürler

      Sil
  3. Ya sedefli olmasalardı keşke. Hafif ıslak görüntüye sahip kalem ruj arıyorum ama piyasadakiler hep sedefli ya da simli. Chubby sticklerde bir balm için fiyatı fazla geliyor bana :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ama onlarda cidden aşırı ama aşırı pahalı.Artık napcaz bunlarla idare etcez :) ama buda çok şeker ya

      Sil
  4. Ay benim de en çok sevdiğim rengi bu :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe