DIY ; Yırtık Kot Yapımı

17:23

Herkese merhabalar,
Ramazan'dayız malum.Oruç tutuyorum bende.6 'ya kadar uyumuyorum.Sonra 2-3 gibi uyanıyorum.Orucu uykuyla tutuyorum biraz.Sonra iftara kadar da ne kadar boş iş varsa onlarla uğraşıyorum.Ne zamandır denemek istediğim birşey vardı."Yırtık kot yapımı". Bende bugün denedim.Yani becerdim mi tartışılır ama bir dahakine daha güzel olur eminim ki.Bende sizlere fikir olsun diye yaptıklarımı bir paylaşayım dedim.

İlk olarak bize lazım olacaklar; 
Sevmediğimiz bir kot,bıçak,cımbız ve etraf iplik olmasın diye bir gazete
Daha sonra kotumuzu elimizi kesmemeye dikkat ederek kotumuza iki adet çizgi şeklinde yada siz kafanıza göre takılın ona göre kesin.
Bu iki çizik arasında kalan yerdeki mavi ipleri bakın dikkat edin mavi ipleri aynı benim yaptığım gibi cımbızla çekin.Siz çektikçe beyaz ipler ortaya çıkacaktır.Ben bazen beyaz ipleri de çektim ama olsun artık.Çektiğiniz bu ipleride gazeteye koyun ki,etraf iplik yığını olmasın sonra annenizden filan bağırtı yemeyin.

Bu son yırtığı bir yerde görmüştüm rendeyle yapmaya çalıştım ilk önce ama olmadı.Bir türlü yırtılmadı Saçma sapan yünleri çıktı.Sonra dedim ki aman kes .Neyse işte kotların son yırtıklarının hali böyle.Sizde sevmediğiniz kotlarınıza böyle değişik hava katabilirsiniz.Ben yapmaya devam edicem yırtıkları.Sizlerede şimdiden kolay gelsin ,eğer denerseniz.

Şimdilik benden bu kadar.
Başka bir DIY da görüşmek üzere :)
Hayırlı iftarlar şimdiden

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

6 kişi dedi ki

  1. Çok güzel bir yazı olmuş. Bende birkaç kotumda denemeye çalışacağım. Umarım başarabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım başarabilirsin o halde canım.Kolay gelsin :D

      Sil
  2. Güzel olmuş canım. Bende zımparayla denemeyi düşünüyorum. Bayadir yapacagım ama bir elim değmedi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zımpara işine bende bulaşıcaktım ama bulamadım evde.En kısa zamanda kotları beyazlatmalı zaten :D

      Sil
  3. ÇOKK GÜZELLL OLMUŞŞŞŞ :)
    BENDE DENEMELİYİMM :)
    BLOGUMA BEKLERİM ÇEKİLİŞM VAR KATILMAK İSTERSEN
    http://birojediyari.blogspot.com.tr/2014/06/palladio-turkiyede-palladio-lip.html

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe