Golden Rose Color Expert Oje / 28

by - 20:37


Herkese merhaba,geçen haftalarda  Makyaja Yeni Başlayan Kız'ın bloguna konuk oldum.O yazımda çok sevdiğim bir ojemi paylaştım.Yazımı okumayanlar için birde burda paylaşayım dedim.Umarım seversiniz.Unutmadan Ezgi'yi takibe almayı unutmayın :)
Merhaba,Ben Pamuk Şeker blogunun sahibesi.Makyaja Yeni Başlayan Kız sıkı takip ettiğim bloglardan biridir.Kendisinin konuk yazar alımı yapıyorum yazdığını gördüğüm an mail attım kendisine.
Bende bu yazı için son aldığım ve bayılarak kullandığım bir ojeyi seçtim.Malum yazda geldi.Biraz renklenelim istedim.
Golden Rose'un Son serisi olan Color Expert serisinden bir oje bu.Ojenin rengi ile sapları aynı bu seride.Buda oldukça hoş bir görüntüye yol açıyor.Diğer ojelere nazaran fırçası ojeyi sürerken homojen bir şekilde sürmenizi sağlıyor.Yani daha bir sağlıklı görüntü elde ediyorsunuz.Ben bir fırça darbesiyle sürmüşlüğüm oldu.Ben ki tırnak kenarlarına genelde taşırırım,en büyük sorunumda budur.Bunda taşırmadım.Ojenin yapısı ise parlak ve kremsi ben bayıldım kesinlikle.İlk resimdeki ilk gün sürdüğümdeki hali tırnaklarımın.Şu son 2 resim ise 2 gün sonraki yani bugünki hali tırnaklarımın.İyi dayandı anlayacağınız.
Bendeki rengi ise 28 numara olan tam yazlık mor,koyu mor.Her neyse renk isimleriyle pek aram yok.Ben üzerine Flormar Icy top sürdüm bir tanesinin.Daha şeker bir görüntü elde ettiğim inancındayım.Ojenin fiyatı 2,25.Kesinlikle bu yaz Golden Rose Color Expert ojeler favorim..Sizlerinde birer tane edinmenizi tavsiye ederim.

Ezgicim, blogunda bana yer verip izleyicilerinle buluşturduğun için çok teşekkür ederim ayrıca :)

Sevgilerimle..

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe