İzlenesi Kore Dizilerinden Seçmeler

21:10

Ne zamandır aklımdaydı bu yazı.Kore Dizilerini ayrı bir seviyorum.Koreliler çok şeker geliyor bana.Özellikle romantik komedi tarzındaki dizilerinin hastasıyım.Hatta bir ara hergün bir dizi bitiriyordum.Diziler en fazla 15-16 bölümden oluştuğundan kısa sürüyor diğer dizilere göre.Annem hatta o sıralar "Bir Koreli getirceksin bu eve damat olarak en sonunda" diye dalga geçerdi.Bende şimdiye kadar izlediklerimden en sevdiklerimi yazmaya karar verdim ki sizlerde hiç vakit kaybetmeden izleyin.Belli bir sıraya göre yazmadım.Hepsini ayrı ayrı seviyorum yazacağım dizilerin..Eğer sizler Kore Dizilerine başlamadıysanız "bir başlayın" derim.



Dream High / Dream High 2 

Bu dizi 2 seriden oluşuyor.İlki çok tuttuğundan 2.cisini çekmişler ama bu sefer farklı kişilerle konu aynı.Ama ikiside birbirinden güzeldi..Dizi genel olarak buram buram gençlik dizisi koksada hiç sıkılmadan izledim..Adından da anlaşıldığı gibi dizinin genel konusu" Hayallerinin Peşinde Koş". Dizide bir sanat okuluna giden öğrencilerin hayallerini,çabalarını,eğlence dünyasına öğrencilerin atılmasını filan izliyoruz.Yer yer müzikli,danslı,çok eğlenceli diziydi ikiside.Ben daha çok 2.cisini sevmiştim..Hele şarkılar filan muhteşemdi.Benim aklımda daha çok yer etti.Ama ikiside benim en çok sevdiğim Kore dizilerindendir.Sizlerede kesinlikle tavsiye ederim.

Boys Over Flowers

Ve klasikleşen bir dizi daha.Bu dizinin ilk saniyelerinden itibaren diziye "vuhuu "dedim.Diziyi altyazılı olarak izlemenizi tavsiye ederim çünkü dublajlısı berbat.O dördünün F4 grubunun okula girişi filan o kadar havalıydı ki.Konu olarak yine gençlik dizisi.Lisede okuyan 4 havalı çocuk var.Okula fakir bir kız geliyor.Sonrası malum.Dizi bence süperdi.Çok komik sahneler vardı.Aşk desen aşk,eğlence desen var,dramda cabası.Ama dizinin finalini pek sevemedim.Pek içime sinemedi.Öyle işte ama kesinlikle izlenmeli yinede.İzlediğinize değecek.

Princess Hours / Düşlerimin Prensi

Bu dizide Kore romantik komedi dizilerindende favoriler arasındadır her daim bence.Dizi Koredeki son kraliyet ailesine dayandırılmış.Veliaht tanımadığı biriyle evlendiriliyor ve olaylar olay.Kız orta halli ,sıradan,biraz sakar biridir.İlk başta evlenmek istemez ama ailesinin borçları yüzünden veliahtla evlenmeyi kabul ediyor.Sonrası sarayda ve çevresinde yaşadığı olaylar..Sonu ise bende hayli bir etki bırakmıştır.Benim için dizinin müziklerinin de yeri ayrıdır.Kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi.

Saraydaki Mücevher

Bu dizi benim ilk izlediğim Kore dizisi..Kore dizilerine başlamama vesile olan dizi.Hatırlıyorum da TRT de yayınlarlardı bunu.O zamanlar bilgisayarımız yoktu.Hergün mü ne bunun saatinde televizyonun önüne dikilirdim.Annemden kaç defa terlik yedim hatırlamıyorum.Diziye dair hatırladığım o kadar çok şey var ki.Bence gelmiş geçmiş en iyi dizilerdendir.Dizinin konusu Saray mutfağında çalışan bir kız var ,annesi orda bir komploya kurban gitmiş.Sonrasında olaylar çok var.Ama dizide entrikalar filan çok yani.İnsan şaşırıp kalıyor.Çoğu zaman yerimden zıpladığımı hatırlıyorum.Neyse işte bu diziyi kesinlikle listenizde bir yere koyun derim.


Playfull Kiss

Buda çok eğlenceli bir dizi.Başroldeki çocuktan her ne kadar yer yer nefret etsemde çok güzeldi.Dizide okulun çok popüler çalışkan bir çocuğu var .Bunuda seven tembel mi tembel sakar bir kız var.Olaylar böyle başlıyor.Devamını anlatırsam baya bir "spoiler" yersiniz sanırım.Ama kesinlikle çok eğlenceli bir dizi.Başroldeki kızın samimiyeti ise çok güzeldi.Heleki başroldeki çocuğun annesinin şekerliği.Her karaktere ayrı ayrı bayıldım bu dizide.Korelilerde aşk ayrı bir doğal,samimi bence.Bi blogger yazmıştı sanırım.Her dizide seven erkek sevdiği kadına arkadan bir sarılıyor.Çok romantik.Bu dizi bittikten sonra internette devamı gibi 5-6 kısa kısa videolarını gösterdiler.Dizi hiç bitmemiş gibi.Zaten sonu son gibi değildi dizide.İlerisi gibi.Çok güzeldi onlarda.Diziyi izleyecekler varsa diyim dedim şimdiden.

Şimdiye kadar aklıma gelenler böyle.Siz hangi Kore dizilerini seviyorsunuz?Sizin favoriniz hangileri?
Şimdiden iyi seyirler izleyeceklere.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

11 kişi dedi ki

  1. Tek eglencem kore dizisi izlemek oldu son birkac aydır!! Emergency man & woman, witchs romance, let's eat, cunning single lady favorim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende izlenecekler listeme yazdım o halde :D

      Sil
  2. Buarada buradan izleyeblirsin cnm >> http://www.koreanturk.com/

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle, Coffee Prince,Secret Garden, Full House 1 i izlemelisin. Bu diziler Kore yapımlarının olmazsa olmazlarıdır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlarıda yazdım :D teşekkürler

      Sil
  4. Full House derim, The Greatest Love derim :D

    YanıtlaSil
  5. Bir tek Dream High'ı izlemedim :) O da ilgimi çekmedi çok. Diğerleri güzeldi. Bunun dışında Kore dizisi delisiyim desem yeridir.

    http://mydramalist.com/dramalist/AliceAlice

    Bunlar da izlediklerim. 10 ve 9 puan verdiklerimi şiddetle tavsiye ediyorum. 8 verdiklerim de gayet güzel ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa canım dream high ıda izlemelisin bence :D çok güzeldi gerçekten.onlarada bakayım teşekkürler

      Sil
  6. Boys Over Flowers ve Playfull Kiss de sonunda hüngür hüngür ağladım doğrudur. En sevdiklerim :')

    YanıtlaSil
  7. Dream High da ilk bölümlerini falan izlemiştim sarmamıştı beni

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe