Şeker Portakalı/Yasaklı Kitap

by - 02:05


Herkese bu güzel günlerden merhaba,
Vizelerim bitti.Hepsi beni ezdi geçti.Acaba sene uzatmadan nasıl bitiricem ben okulu diye düşüncelere daldım buara.Çok kötü durumdayım.Daha aileme demedim ama bittim ben.Yedim naneyi hani :D

Vizeler de bitince bende dedim ki vizelerden önce ben bir liste yapmıştım hatırlarsınız belki .İşte o listemi uygulamaya koydum.Hatta iki kitabı okudum bile.Biri Şeker Portakalı diğeri ise Dönüşüm.Ben bugün size çok severek okuduğum Şeker Portakalı adlı kitaptan  bahsedicem.



Kitabın ana karakteri Zeze.Çok muhteşem bir eser bence.Gözyaşlarım sel oldu aktı.Kitabın dili filan her yaştan insan için bence.Okurken o kadar duygulandım ki anlatamam size.Kelimelerle ifade edilemez yani.Kesinlikle okumalısınız.Kitabın yasaklandığını da yeni duydum ayrıca.Bir öğretmen öğrenciye proje ödevi olarak vermiş,veliside şikayette bulunmuş,küfür var filan diye.Ne küfürü ya?Kitabın anlatmak istediği birşey var.Sen ordan o küfür olmayan şeyleri cımbızla çekip çıkartmışsın.Nedir bu kitaptaki müstehcenlik?Yasaklanmasına inat aldım kitabı ve saklayacağım.Kesinlikle kütüphanenizde bir tane bulunması gereken bir kitap.


Sansüre İnat ''Şeker Portakalı'' Okuyoruz !




Bunlarda İlgini Çekebilir

3 kişi dedi ki

  1. Şeker Portakalı cok güzeldir,bayılırım...

    YanıtlaSil
  2. Yasaklı mı? Yıllar yıllar önce okumuştum.. O zaman o erotik romanlarıda yasaklasınlar yahu ortalıkta kol geziyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum.yasaklanıcak o kadar roman varken bu niye !

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe