Nivea 'yla Dudak Bakımı Vakti

by - 02:53

Sürekli ruj,ruj diye post açıp durmaktan dudak bakımından hiç bahsetmediğimi düşündüm.Aslında dudaklarımıza ne kadar iyi bakmamız gerektiğinin farkıda değiliz hiç.Mesela ruj sürmeden önce dudak balmı filan kullanmalıymışız.Soğuk günlerde çatlaklar filan için birebir olan dudak kremleri kış için vazgeçilmezimizdir.Dudak bakımı diyince de aklıma benim ilk olarak ; Nivea geliyor.

Bende Nivea'nın iki tane dudak balmı bulunuyor şuan.


Biri Nivea Med Protection Dudak Balmı;
Dudaklarım kışın çok çatlıyor benim.Sürekli olarak bu ürünü kullandım ve çok sevdim.Cidden bu ürün çok işe yaradı.Ben Nivea'nın bu ürününü hakikaten sevdim.



Nivea Fruity Shine Dudak Balmı;
Diğer dudak balmalarına göre biraz farklı bu ürün.Renkli olan bu ürün ,kırmızımsı bir renge sahip.Dudaklarınızı hafiften kırmızı renge boyuyor anlayacağınız.Misler gibi de çilek kokuyor.Dudakları da yumuşacık yapıyor ayrıca.Fakat sürünce fazla yapış yapış oluyor bu özelliğini sevmedim ben.Ve de bu ürünü rujla kullanmayın,rujunuzun yapısını bozabilir çünkü.Bu ürünü 2. kullanışım. İlkini 1 ayda bitirmiştim kış olduğu için.Umarım bu da biter diyorum.

Buarada Nivea ailesine teşekkür ediyorum.Sayfalarında benim Nivea Canlandırıcı Tonik hakkında yazdığım yazımı paylaşmışlar.Tekrardan çok teşekkür ediyorum.

Bunlarda İlgini Çekebilir

3 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe