Doa Keratinli Saç Bakım Maskesi

by - 22:41

Günlerdir yazamıyorum,2 gün oldu sanırım.Blogumdan ayrı kalmaya dayanamıyorum gerçekten.Bugünkü bahsedeceğim ürün bana kazandığım çekilişten gelen Doa ürünlerinden biri oldu.Bu ürünü bayılarak kullanıyorum.Geldiği ilk günde bunu kullanmıştım ve bayılmıştım zaten.




Ürünümüz Doa'nın Keratinli Saç Bakım Baskesi;

Ürünü nasıl kullandığıma gelirsek Saçlarımın uçlarına uyguluyorum ürünü daha çok.2 saat sonra filan saçlarımı tekrardan duruluyorum.Ama doğrusu ilk gün durulamayı unutmuşum ama yinede saçım yumuşacık oldu.Kokusu bence hoş.Saçlarımı yumuşacık yaptı bu maske.Kesinlikle sizde bir tane edinmelisiniz diyorum ben.Ben çok severek kullanıyorum kendisini.Biter bitmez bir tane edicem kendime hemen.Siz bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz?Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerle...


Bunlarda İlgini Çekebilir

3 kişi dedi ki

  1. Ben de var bir kere bile kullanmadım bana gönderdikleri kullanım tarihi geçmiş gülsuyu ve içi pas tutan katı parfümden sonra markadan soğumuştum ama kullanacağım sanırım bu yazından sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanmalısın bence canım .ben memnunum bu ürününden.bu günden itibaren gülsuyunada başlıyorum :D

      Sil
  2. bende merak ettim ürünü:)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe