Avon Rimellerim/Sürüsüne Bereket

by - 14:35

Merhabalar,gününüz aydın olsun inşallah.Bizim burada havalar bozdu yine.2 gündür bloguma bişeyler yazmak hiç içimden gelmiyor doğrusu.Ama bugün bir şevkle yazayım birşeyler dedim.Ve oturdum laptop başına .

Lise yıllarında(benim için geçen sene biten kurum ) sürekli kullanırdık Avon.Malum para çok kıymetliydi geçen sene filan benim için.Marka filanda bilmezdim doğru dürüst zaten.Yazın merak saldım hepsine.Öyle işte.Bende bulunan Avon Rimelleri şöyle ;


En sağdan sola doğru yazıyorum isimlerini;


Avon Superhock Max Maskara;

Bu maskarayı herkes seviyor diye almıştım.Arkadaşlarım çok önermişti.Bende hiçbir faydasını göremedim ben.Kirpiklere dolgunluk vermesi gereken maskara bende hiçbir işe yaramadı.Ama kirpikleriniz gürse alın derim çünkü Avon da herkes bir tek bu maskarayı öneriyor sanırım.Lakin kirpikleriniz benim gibi seyrek ve kısaysa hiç almayın derim,hatta düşünmeyin bile.Hiçbir katkısı yok çünkü bu rimelin.

Avon SuperShock Maskara;

Yapı olarak üstteki rimelin aynısı.Avon'un özel günlere özel, ambalajı ile farklı görünüyor sadece.Ben neden aldım hiçbir fikrim yok.Almasaydım keşke.


Color Trend Total Curl;

Bu maskaranın özelliği çok iyi kıvırması.Ben bu maskaraya bayılıyorum.Tesadüfen bir arkadaşım hediye etmişti.Benim kirpikleri cidden harika kıvırdı.Ben SuperShock Maskaradan daha çok sevdim bunu.Hakikaten özelliğini gösteriyor bu maskara bence.Resimde pek belli olmuyor fırçası,internetten bir bakın derim fırçasına.Eminim ki tatmin olucaksınız.Alın derim.Fiyatıda çok uygun ayrıca .6 tl gibi birşey olması lazım.


Color Trend Crystal Clear(Şeffaf Rimel);

Bu maskarayı niye aldım bilmiyorum.Saçma sapan birşey.Şeffaf adı altına para saçmak işte.


Color Trend Brights;

Lisedeyken almıştım bunu.O zamanlar mor rimel sürünce çok havalı görünüyordu.Siyah rimel neyime yetmiyorsa.Güzel renk katıyor işte.Renk katmaktan başka bir özelliği yok.Önce başka bir rimel uygulayıp üzerine bunu uygularsanız daha hoş durur bence.

İşte benim Avon rimelleride bu kadar.Siz hangilerinden memnunsunuz yada değilsiniz? Benden bu kadar.
Görüşmek üzere,
Sevgilerle...

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. avon trend rimel aldım bende gelicek bakalım nasıl olcak memnun kalcakmıyım=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 tane var sanırım color trendde.umarım bu benim aldığımdan almışsındır :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe