Kısa Süreli Ayrılık

by - 16:23



Herkese merhaba arkadaşlar,
Bugün günlerden pazartesi.Herkes için can sıkıcı bir gün heralde.Benim canımı sıkan çok önemli bir olay oldu ve yarı özel devlet yurduna çıkıyorum.Ben özel bir yurtta kalıyordum fakat para bayılıyoruz deyip bizimkilere dedim ki 
-Ben yarı özele başvurucam.Onlarda tamam sen bilirsin.Bizim için hava hoş dediler.

Sonrada en sonunda bana çıktı ama gitmek istemiyorum.Çünkü oda arkadaşım olan ''Sulu'' dan ayrılmak istemiyorum ,yarı özelin interneti yok,giriş saatleri 11 miş,ulaşım çok sıkıntı merkeze biraz uzak yurt.Ben bunların hiçbirini düşünmemiştim o zaman.Tek derdim para artsında biraz daha alışveriş yapayımdı.Ama şimdi bizimkilere kalmicam dedim,bana şımarık çocuk muamelesi ettiler.Aklım başıma Yurt Çıkmış dediklerinden sonra geldi doğrusu.Oda arkadaşım ''Sulu''da seneye için kalmaya birini buldu.Kıskanmadım değil hani.Ama neyse kendim ettim kendim buldum..



  Bugün yerleşiyorum o berbat yere.Çok moralim bozuk..Güzelim odamı bırakayım ben gideyim şimdi of.Eşyalarımı topluyorum şuan.Belkide siz okurken bunları ben yerleşmiş bile olabilirim yeni yurduma,yada eski yurduma dönüş yolunda olurum dayanamam filan.Sözün kısası yeni yurdumda internet namına bişey yok.Burayla pek ilgilenemeyebilirim.Ama olabildiğince girmeye çalışıcam.Beni özlicek kadar uzun sürmez umarım.

Beni takipte kalınn :)


Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Kıyamam ya üzüldüm tatlım :(
    Umarım dönersin Sulu'ya ve yurduna.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe