Secret Emotions/Sexy Whispers Vücut Spreyi

by - 20:02

Herkese merhaba merhabaaa,
Çok mutluyum yurduma ,özel yurduma geri geldim.Yarı özel devlet yurdunda 1 gün bile kalamadım.Daha doğrusu misafirhanesinde.Dolap yok birşey yok.Neyse işte.Artık kendi yurdumdayım ve sizlerleyim.Ama bu hafta vize haftam pek sık giremicem.Bugün Migros'a girdim şans eseri.Kozmetik Bölümünde gezerken buna rastladım ve gözüme çok şeker göründü.Hemen aldım. 



  Sonrada araştırdım ki bildiğimiz Gülşah Kozmetik'in (şu sürekli asetonunu kullandığım marka)nın mış bu da.Sevindim doğrusu.Migrosta Money Club Kart'a indirim vardı bu üründe.Kokusu çok hoş gerçekten.İnsanın içini ferahlatıyor.Harika bir ürün gerçekten ama kalıcılığı biraz az gibime geldi benim.


Dip Dip Not; Buarada arada sizlerden mail alıyorum.Çok mutlu oluyorum.Blogumu,yazılarımı okumanız çok hoşuma gidiyor.Blogumu beğenmenize hele çok sevindim.Her zaman maillerinizi bekliyorum.

Beni Bloglovin'den takip etmeyi unutmayın :)

Sevgilerimlee...

Bunlarda İlgini Çekebilir

5 kişi dedi ki

  1. Canıım dönmene çok sevindiim :)
    Üzülmüştüm gerçekteen

    YanıtlaSil
  2. Yarin migrosa gidecegim bende bu urunu not ediyorum hemen cunku vucut spreyleri yazin vazgecilmezlerim oluyor :-)

    Daha cok yeni ama Bende bloguma beklerim :-)


    http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not et canım .bakalım sen sevecekmisin :) geldim bile

      Sil
  3. merhaba bu vucut spreyinin parfümünü arıyorum ya da bu kokuya çok benzeyen bilginiz var mı

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe