Bu sezon rengarenk gözler çok moda!

by - 13:15


Pastel Metalik Waterproof Göz Kalemleri
2013 İlkbahar yaz sezonunda en çok dikkati çeken unsurlardan biri de renkli göz makyajları . Pastel rengarenk farları, göz kalemleri ve renkli mascaralarıyla sezonun trendlerini takipte!
Pastel Metalik waterproof göz kalemleri yumuşak ve kolay kullanımı, rengini hemen verme ve waterproof özelliği, kremsi dokusu ve yüksek derecede sedefli yapısıyla göz makyajınızın vazgeçilmezi olacak  . Pastel Metalik waterproof kalemler  makyajınızı tamamlarken  içeriğindeki  jojoba yağı , e vitamini ve pamuk çekirdeği yağı ile göz çevrenize  doğal antoksidan özelliği vererek yaşlanmayı önleyen bakım yapar .
Tavsiye edilen parakende  fiyatı 11,15 TL
*basın bültenidir

Bunlarda İlgini Çekebilir

5 kişi dedi ki

  1. Pastel beni şaşırtıyor bu aralar.Allıkları ve şimdi bu kalemler.Çok güzelmiş gerçekten.İlk fırsatta edinicem bir tane :))
    Bana da beklerim.Sevgiyle kal :))
    http://aslismakeupbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. slm kardelenin yeni bloglara destek yazısından sizi gördüm ve ekledim. sizide sayfamda üyeliye beklerim :)
    http://kadinadairherseyvar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canımm,kardelenblogtan takibe aldım, bana da beklerim.
    nihanlamakyaj.com

    YanıtlaSil
  4. bunlar yeni moda
    güzelde bu tarz ürünleri kullanmak sağlıklımı sizce ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben buna benzer ürünler kullanıyorum fakat sağlıksız bir tarafını görmedim şimdiye kadar.Pastel markasının da sağlıksız birşey çıkartacağına pek inanmıyorum doğrusu :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe