Bitenler/Çöpe Gidenler*1

by - 01:38

Ve ilk bitenler postumla karşınızdayım.Ben öyle sık sık ürün bitiren biri değilim.Hatta çoğu zaman bitiremem bile.Artık kendilerinden bıktığım ürünler var.Onları bitirmek içinde çabalıyorum.

Şu son zamanlarda bitirdiğim ürünler şunlar;


1-Avon Seyahat Boyu Eternal Magic Parfüm; Bu parfüm tesadüfen elime geçti.Seyahat boyu bu parfüm.Çok güzel kokuyor.Ben kesinlikle bayıldım.Bir daha alıcam kesinlikle.

2-Pastel Powder Silky Effect ; Bu pudramı alalı baya oldu.Artık atma vakti gelmişti.Yapısı çok hafif,kullanımı kolay.Bir daha alırmıyım bilemiyorum.Alırım heralde.

3-Eyfel Doldurma Parfüm' Caldion Zen ; Bu parfümü de çok severek almıştım.Ama kokusundan sıkıldım.Başka kokular denemek istiyorum artık.

4-Catherine Arley Silky Touch fondöten; Bu fondöten fiyatına göre çok iyi bir kapatıcılık özelliği var.Bir daha kesinlikle alırım.

5-Clemy Vişneli Krem; Kokusu çok güzeldi 2-3 haftada bitirdim.Ben bayıldım.Şimdi salatalıklısını kullanıyorum.

6-Golden Rose Parlatıcı; Bunu severek almıştım.Artık atılma vakti geldi.Bir daha almam heralde çünkü parlatıcı kullanmayı sevmiyorum pek.

7-Yves rocher agrumes en fleurs; Bu parfümün testerını denedim ama pek beğenmedim ben.Kolonya gibi kokuyordu.Orjinal boyunu almam heralde.

8-Yves rocher Pure System 4 in 1; Bu ürününde testerı vardı elimde.Kullandım ama bende pek etkili olmadı.Orjinal boyunu almam diye düşünüyorum.

9-Avon Ruj Testerı; Çok şeker bir renkti.Şeker pembesiydi rengi.Ben hemencik bitirdim bunu.


Bunlarda İlgini Çekebilir

8 kişi dedi ki

  1. Catherine Arleyi bende kullanmıştım.gerçkten bir çok pahalı markaya göre iyi iş çıkarıyor ama malesef kalktı sanırım yada ben bulamıyorum.:(
    http://ballkopugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yerde var canım.genelde ucuz kozmetikçilerde oluyor.burda ayıptır söylemesi de 5 milyoncu,1 milyoncu gibi yerlerde oluyor :) orada nasıl bilemem :D

      Sil
  2. golden roseun bu bilyalı parlatıcısının turuncusu ilk makyaj malzememdi :)

    darkbluekitty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde :D bu pembelisinin kokusuna hastayım :D

      Sil
  3. Hadi yaa tamam canım o tarz yerlere bakarım o zaman :D

    YanıtlaSil
  4. o eyfel parfüm zen derken beyaz olan mı ?

    YanıtlaSil
  5. catherıne arley vazgeçilmez hep yedekte duran bir ürün bayılıyorummmm:)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe