Saç Rengini Açma Yolları : Pauline Extra Blond Saç Açıcı Sprey

by - 19:56

Merhabalar,
Sizlere dediğim gibi saçlarınızı doğal yollardan açmaya devam ediyoruz.Daha önce saç rengini açmak için bir yol izlemiştik.Onu da okuyun.Bu ürünü size aşamalarını resimleyemedim.Daha doğrusu ürünü uzun zaman önce kullandığım için aklıma gelmedi.Sizlere uyguladığımın aşamalarını ise bir sonraki önerimde göstereceğim.Bu ürünü ise sadece tanıtmakla ve yorumlamakla kalacağım.Ama bu da birşey deyip ürüne geçiyorum.Ürün saçlarınızı doğal yoldan açmak ve uğraştırmadan açmak için birebir.Hele ki benim gibi saçlarınızı boyatmadıysanız sizde böyle doğal yollu ürünlere başvuruyorsunuzdur eminim.Sizlere doyasıya bu yaz saçlarımı açma aşamalarını yazıcam.

Ürün Gratis'lerde satılıyor.Doğal bir ürün ama tabiki de içinde nice kimyasallar var bunu da hatırlatmak lazım.Yani diğer bazı ürünlere nazaran doğal diyebiliriz.Ürünü nemli saçlarınıza sıkıyorsunuz.Sonra kurutma makinesiyle kurutuyorsunuz yada güneşe çıkıyorsunuz.Size tavsiyem güneşe çıkmanız.Yarım saat bile kalsanız etkisini görüceksiniz.Ayrıca unutmadan ürün boyalı saçlara çok uygun bir ürün değil.Boyanız filan aktıysa ondan sonra denemenizde fayda var.


Ürün saçlarınızı yıpratıyor mu derseniz ? Size cevabım hangi ürün yıpratmıyor ki olucak.Tabiki de az da olsa bir yıpranmışlık var.Ondan yıpranmaz diyemem sizlere .Ama saçlarınıza nemlendiricek maske gibi ürünler kullanırsanız en azından durumu kurtarabilirsiniz.
Ben ürün kullanımından sonra saçlarımda açılma gördüm.Uzun zaman önce kullandığım için ürünün saçlarımda resmi yok.Ama size güvence veririm ki saçlarınız da doğal geçişler görüceksiniz .Ben çevremden çok duydum çünkü "Saçlarına naptın lafını?"


25tl gibi bir fiyatı var.Sizde saçlarınızda doğal geçişler arıyorsanız bu ürüne bir bakın derim.
Bir sonraki saç açma aşamamıza da bekliyoruz efenim,
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe