Kimi Dinliyorum ; Maroon 5

by - 19:53


Bu başlığımın on dördüncü konuğu ; Maroon 5 grubu

En son aylar önce yazdığım başlığa çok ama çok sevdiğim eğlenceli grup Maroon 5 ile yepyeni bir başlangıç yapıyorum.Grubun özellikle solisti Adam Levine hastası biri olarak onun kadar sempatik,cool birini görmedim sanırım.Gönül isterdi ki Adam Levine'e ayrı bir başlık açayım ama neyse.Bu arada grubun adını (meroon beş ) diye ifade edenleri ki bu ilk zamanlarda belki ben oluyorum gördükçe ingilizcemden soğuyorum.

1999 yılında liseli dört arkadaş Los Angeles'da "Kara's Flowers" isimli grubu kurdular. Grup rock tarzı şarkıların oluşturduğu ilk albümünü yayınladılar. İstenilen başarıyı göstermeyince Levine ve arkadaşları koleje başladılar. 2001 yılında adlarını Maroon 5 olarak değiştirdiler. [Grubun adının anlamı sadece grup üyeleri tarafından bilinen bir sır! ] Maroon 5 ismiyle yaptıkları anlaşmadan sonra neredeyse her şarkısı ödül alan" Songs About Jane"i yayınlandılar.Adam Levine'in "Jane" isimli eski kız arkadaşından kalanları anlattığı şarkılardan oluşan albümün çıkış parçası "This Love" oldu.Benim yazıyı yazmamı sağlayan şarkı da budur zaten.Şarkı Mavi'nin reklamında Serenay Sarıkaya ve Kerem Bursin tarafından seslendirilince bana kendini hatırlattı ve sık sık dilimde bu sıralar.Şarkı ve şarkının videosu gruba 8 adaylık , 4 tane ödül getirdi. Aynı zamanda 2004 yılında 2.7 milyon satarak Amerika'da en çok satan 7. albüm oldu.

Beş yıllık bir aradan sonra It Won't Be Soon Before Long adındaki ikinci stüdyo albümünü Mayıs 2007'de yayımlamıştır. Piyasaya çıktığı ilk hafta, yarım milyona yakın kopya satarak Billboard 200 listesine zirveden giriş yapmıştır.Amerika Birleşik Devletleri'nde 1.8 milyon adetlik satış rakamıyla platin plak kazanmıştır. Albüm, dünya çapında 3,5 milyonluk satış adedine ulaşmıştır.Albümde "If I Never See Your Face Again" parçasının Adam Levine ve Rihanna'nın birlikte seslendirdiği versiyonunu dinlemenin zevki de bambaşka idi tabikide.

Dördüncü albümleri olan  Hands All Over albümünde en sevdiğim şarkı ise şüphesiz "Never Gonna Leave This Bed" listenin en üstünde.Albüme adını veren şarkıyı da seviyorum tabiki de.Maroon 5 klipleri biraz bizim ahali için açık kalıcak klipler.Çünkü solist Adam Levine bir yaramazlık yapıyor illa.Ama be çok seviyorum bu adamı.Bir pervasız duruyor böyle hayata.Ayrıca bu albümde çok ama çok sevdiğim grup Lady Antebellum da yer aldı.Onlarında şarkılarına yer vericem."Out Of Goodbyes"

2011 de yeni parçayla geri döndü. Şarkı tabiki de bir zamanların hiti "Moves Like Jagger" şarkısı.Şarkıda gruba Christina Aguilera eşlik ediyor.Şarkı müthiş eğlenceli hala bile dinliyoruz ama dimi? Buarada Adam Levine bir çok şarkıya düet yapıyordu.En sevdiklerimden biri ise Gym Class Heroes'la Stereo Hearts şarkısı idi.Bu şarkının da bir zamanlar hastası idim.Sadece o nakaratı dinlemek için bile dinlerim şarkıyı.


Bundan sonra ise beğendiğim şarkılarını yazayım kısaca(hiç kısaca olmayacak söyleyeyim)  ; Payphone,One More Night,Daylight,Love Somebody,Maps,Animals ve son klipleriyle gönlümü kazanan Sugar şarkıları.Ne çok varmış.Yine aralarından 1-2 tane paylaştım ama o kadar.Maroon 5 özellikle Adam Levine sayesinde işi senelerce götürür bence.Yabancılar arasında en sevdiğim gruplar arasındadır.Adam Levine'ın tatlığını görmeden yazıyı sonlandırmayayım dedim.Son klip Sugar sizi üzebilir ,beni üzdü şahsen,gerçek değilmiş.Haberiniz olsun.

Maroon 5 'lı bir günü daha eğlenceli bitirirsiniz umarım.
Şimdilik benden bu kadar.
Hayırlı iftarlar

Bunlarda İlgini Çekebilir

11 kişi dedi ki

  1. Maroon 5 ı ilk çıktığından beri çoook severek dinliyorum ama grubun adının sırrını çok merak ettim bak şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende merak ettim.Araştırdım ama yok.Sır ...

      Sil
  2. maroon 5 sevdiğim gruplardan biridir :)

    YanıtlaSil
  3. Animals şarkısına bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok seviyorum.özellikle koydum videosunu

      Sil
  4. Suger favovi şarkım :) Bloğun çok keyifli bu arada.. Takibe aldım , benim bloğuma da beklerim. Kocaman sevgiler ...

    YanıtlaSil
  5. Hadi ya :o Bende okadar sevinmiştim gerçek diye. Ama çok seviyorum bu grubu be *-*

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe