Neler Aldım ? #17

by - 18:23

Bayram indirimleri yine geldi çattı.Oruç ve yaz okulum dolayısıyla hiçbir yere çıkamasam da bu fırsatı artık tepemezdim.Çünkü ihtiyaçlarım biriktikçe birikmişti.Bilmeyenler için yaz okuluna gidiyorum.Ah ah çok zorlanıyorum,yazın okul hiç çekilmiyor ama işte para verdik diye çalışmaya gayret ediyorum.Neyse bugün ilk işim kendimi Gratis'e atmak oldu.Bakalım indirimden neler aldım?

İlk olarak kendimi en sevdiğim reyona The Balm'a attım.Her zamanki gibi %40 indirim vardı.Hedefimde pudra ve eyeliner almak vardı.Maalesef ki  Sexy Mama'lar tükenmiş olunca bende eyelinerı aldım.Bu eyelinerı çok seviyorum.Yazısını okumayanlar okusun derim.İndirimden bir tane edinsinler.Fiyatı indirimle 17,90tl idi.Pudram bittiği için pudra arayışına çıktım Gratiste.Bir zamanlar arkadaşımın bana çok övdüğü pudra olan Gosh BB pudra'ya yöneldim.Neyseki %40 indirim+gratis karta %10 indirim vardı.Oldukça uygun bir fiyata geldi.Fiyatı 16,12 tl idi.Bakalım sevicek miyim bende pudrayı.Yazısını yazmayı sabırsızlıkla bekliyorum.

Benri ürünlerinde %30 indirim vardı.Zaten uygun olan fiyatlar indirimle güzel bir fiyattaydı.Benri koyu renkli aseton her indirimde edindiğim bir ürün.Bu indirimde de 1,95tl gibi bir fiyata inmişti.Disk Makyaj temizleyiciden son kalan 2 tanesini kaptım.Fiyatları 1,95tl idi.Listerine'in seyahat boyunu görünce aldım.Seyahatte olmasam da evden uzaktayım 2 hafta için büyük boyunu almayım dedim.İndirim yoktu bunda.Fiyatı 2,95tl idi.Cettua'nın siyah nokta için olan bantlarını yaklaşık 1 senedir arıyorum yok.Bir kere bitmeden yakalayamadım.Şimdi ambalajını değiştirmişler sanırım.Görünce kaptım.İndirim yoktu.5,5tl idi.En son ise alışverişim 50 tl yi aşınca Gratis alışveriş torbasından hediye etti.Alışverişimi indirimlerle 50,07tl ile gratiste tamamladım.

Gelmişken mağazalarıda turlayım derken Mango'da bu güzelim bluza denk geldim.Böyle sade ama şık kıyafetleri her zaman sevmişimdir.Arka kısmı da oldukça şık duran bu bluzu 50 tlden 25 tlye düşmüş görünce hele ki rengine bitince aldım.Bence sizde koşun alın.Beyaz rengi de vardı.O da çok şıktı.Mango'da da çok indirim var haberiniz olsun.

Benim alışverişim böylelikle sonlandı.Kredi kartımı dolmasın diye uğraştıkça her ay bişi.Neyse daha da bişey almıyorum.Sizlerde indirimleri kaçırmayın ama limitleri de zorlamayın :)
Çok öpüyorum,
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. Güle güle kullan canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan hepsi çok cici balmın ürününü merak etmedim değil :D bu arada bloğuma katılmamışsınız beklerim katılmanı :)) http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence denemelisin en kısa zamanda.Boş vaktim olduğu bir zamanda incelicem tatlım blogunu :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe