Farmasi BB Krem

by - 23:50

Merhabalar,
Bir Türk markası olan Farmasi markası benim daha yeni yeni duyduğum bir marka.Bu bb krem'de kardeşim sayesinde edindiğim bir bb krem.Kardeşim beyaz tenli,bense buğday tenliyim.İkimize de uyacağını düşündüğümüz Light To Medium renginden edindik.İkimizinde yağlı cildi olduğu için ilk tercihimiz buna göre bir ürün bulmaktı.


Ürün pembe alt tonlu.Daha önce sarı alt tonlu garnier'i kullandığımdan açıkçası bir endişe yaşadım..Kardeşimde beyaz tenli olduğu için ürün önce cildine ilk dokundurduğunda koyu gibi dursada ciltle inanılmaz bütünleşiyor.İkimizinde cildiyle ürün adeta bütünleşti.Kendini hiç belli etmiyor.Kapatılıcılığı yok denecek kadar az değil ama çok da değil; orta düzeyde.Çok belirgin izleriniz varsa kapatmayabilir.

Üründe paraben yok neyse ki.Güneş koruma faktörü gibi özellikleri var.Nemlendirme özelliği çok olmadığından kuru ciltlerin seveceğini düşünmüyorum.Ben neyse ki sevdim o konuda.Gün içinde sizi idare edeceğini düşünüyorum.Özellikle yağlı ve karma cilde sahip kişiler için uygun bu krem.Ürünün en en güzel yanı bence cildinizle tam olarak bütünleşmesi.Ayrıca çok da doğal bir görüntü oluşturuyor ciltte.Eğer parlama sorununuz az ise üzerine pudra uygulamanıza bile gerek yok..Benim çok fazla olduğu için ben uygulamadan duramıyorum tabi.

Genel olarak ben ürünü sevdim.Eğer karma ve yağlı cilde sahipseniz cildinizde doğal bir bütünlük sağlayan bb krem arıyorsanız bu ürünü deneyin derim.
Farmasi'nin bir ara başka ürünlerini de denemeliyim.
Siz Farmasi markasını hiç denediniz mi?

Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. İnstagramdaki BB krem ve CC krem Hediye Çekilişimize katıldınız mı?

    İnstagram: https://instagram.com/farmasicolourcosmetic
    @farmasicolourcosmetic

    YanıtlaSil
  2. FARMASİ BB KREMİ BENDE KULLANDIM ÇOK SEVEREK KULLANDIĞIM BİR ÜRÜN OLDU :)

    YanıtlaSil
  3. farmasi bb kremi bende kullanıyorum. sizi takıp ediyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe