Golden Rose Cat Walk Maskara

by - 18:28

Golden Rose çok sevdiğim bir Türk markası.Özellikle Mat rujları Velvet Matte rujlarından sonra daha da çok sevmeye başladım.Denemeyenler varsa eğer o seriden bir ruj alın derim.En sevdiğim rujlar o seride çünkü.Şimdi konumuza dönelim.Bu ara maddi sıkıntılar yaşarken ve rimelim bitmek durumundayken A101'de turladığım bir gün karşıma Golden Rose'un pembe(City Style),sarı(Maxim Eyes) ve aldığım sarı dışlı olan maskaralar çıktı.Dedim ki bir şans vereyim.Maskaraların ambalajının dışında fırçaların şeklini verdiğinden en beğendiğim fırça olarak bunu seçtim.


Ben kirpiklerimde plastik fırçaları,hacim veren,siyahlık veren,biraz da uzatan bir rimel arıyorum.Bbu rimel daha çok dolgunluk/hacim vermek için tasarlanmış bir rimel.Bu da en önemli aradığım özelliklerden biri olduğu için rimele şans tanıdım.Ve iyi ki de tanımışım.Rimel kesinlikle beklediğimden mükemmel sonuç verdi.Ayrıcası da çok minik plastik kıllara sahip.Çok sık bu minik kıllar.Kirpiklere hem simsiyah bir görüntü veriyor hemde hacim veriyor.Kesinlikle hem ucuz fiyata bundan 2-3 tane edinebilirsiniz.Ben artık bundan sonra rimele olsun ucuz para vermeyi düşünüyorum.Ucuz fiyat diyince aklınıza sizin isteklerinizi karşılamayacak bir ürün gelmesin.Bence bu ürün tam da benim isteklerimi tam anlamıyla karşılıyor.Hatta fazlasıyla.Yani anlayacağınız devir ekonomik davranma devri.

Size tavsiye bu seriden bir rengi alın ve deneyin.Eminim ki zevkinize göre bir tane bulucaksınız.Ben fazlasıyla memnun kaldım.Fiyatı ise sadece ; 5,90tl. Artık siz düşünün ben bundan kaç tane alırım :D Ürünü Gratis,Kozmetikçilerde yada benim gibi A101 den edinebilirsiniz.
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

8 kişi dedi ki

  1. Maxim eyes maskarasından müthiş memnunum, bunuda almayı düşünüyorum. Golde rose ürünlerini yabana atmamak gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle artık her yeni çıkan ürünlerini dört gözle beklicem :D

      Sil
  2. Bütün serisinden kullanmıştım. En çok sevdiğimse aralarından buydu!
    Fiyat olarak kesinlikle çok uygun ve performans olarakta bir çok markaya taş çıkartır.
    Aklıma gelmişken alayım bi tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı zaten yetiyor da artıyor bile.Arada o kadar saçma ürünlere kaç liralar dökülüyor? bu ürün onlara kat be kat basar .

      Sil
  3. aa daha geçenlerde bakmıştım kararsız kaldım ve bıraktım yazınla karşılaşmam çok iyi oldu:=)

    YanıtlaSil
  4. fırçası cok degişikmiş denemek lazım :) bloğunu takibe aldım bende beklerim sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet diğerlerine göre oldukça değişik :) En yakın zamanda uğrayacağım

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe