Esrarengiz Bahçe || Büyüklere Boyama Kitabı

by - 01:50

İnstagramın son moda gözbebeği olan Esrarengiz Bahçe neymiş derken, 2 ay kadar oldu sanırım bende sipariş verdim.Ama sınavlarım vs. araya girince çok boyayamadım.Bilmeyenler için bu kitap nedir derseniz? Büyükler için stres atmak amacıyla düşünülmüş ilginç desenlere sahip boyama kitabı.Alın kitabı elinize ve boyalarınızla saatlerce haşır neşir olucaksınız emin olun.

Kitap normalde 2013 yılında basılmış diğer ülkelerde,bizim ülkemizde bu sene basıldı ve popüler kültürü altüst etti şimdiden.Herkesin elinde bu kitaptan mevcut.Kırtasiyeye gidiyorum kadın orda bunu boyuyor,tramvaydayız amcanın birinin elinde.Kitap aşırı derecede ayrıntılarla dolu.Açıkçası ben bir hevesle aldığımın farkındayım.Çünkü aşırı bir zaman gerektiriyor boyamak.İnsanlar nasıl bitirmişler bunu da ikincisi olan Gizemli orman'a geçmişler hiçbir fikrim yok.Bu kitap bana ömürlük gider açıkçası.Sizlere boyadıklarımdan ve bir kaç sayfadan resim paylaştım bile.

Kitabı neyle boyuyorsun diyenlere ise bir kaç önerim var; 
Kitabı Stabilo kalemleri ile boyamayı hiç düşünmedim açıkçası.Kalemler o kadar pahalı ki seti 150 yi bulan fiyatları gördüm.Açıkçası o kadar para verme düşüncesi içinde değilseniz,hiç bulaşmayın derim.
Ben ilk kitabımı aldığımda parlak,canlı bir görüntü sağlamak için keçeli kalemler tercih ettim.Kırtasiyeden Noki'nin kalemlerinden aldım.Tanesi 75kr idi.Onlardan 10lu seri tamamlayınca,önceden de bende bulunan Masis marka kalemler ve Caretta'nın Soft Liner'larından oldu.En iyisi bunlardan hangisi diyenlere ise önerim kesinlikle Caretta'nın Soft Liner'ları.Arkaya geçmemesi,parlak görüntü sağlaması,canlı renkleri,renk çeşitliliği,1tl lik fiyatı ile kesinlikle bu seri göz bebeğim.

Faber Castel marka 10'lu keçeli kalemleri ise renk çeşitliliğine devam niteliğinde edindim.Fiyatı 8tl civarında idi,Migros'tan aldım.Bu kalemlerin özelliği 2 kat üstünden geçerseniz eğer arkaya iz bırakabiliyor sayfanın.Canlı renkleri ile tercih edilebilir düzeyde ama dediğim gibi arkaya geçirmesi çok kötü.Ondan benim pek tercih etmediğim ama muhtaç olduğumda elimin düştüğü boyalar bunlar.

Kuru boyalar ise her marka mevcut.Eskiden kalma ve kardeşlerimden aşırdığım boyalar ile 50yi aşkın kuru boyam var.Ayrıca markalarında ADEL,Faber Castel vs.var.Nasıl kuru boya derseniz? Açıkçası kuru boyayı eğer canlı renkler istiyorsanız almayın derim.Çünkü renkleri ne kadar boyarsanız boyayın,o kadar canlı görünmüyor.Tabiki de işe yaradığı zamanlar çok,ben köşelerini genelde boyadıktan sonra kuru boya ile geçiyorum ve çok seviyorum.Ama keçeli kalem ile kuru boya arasındaki fark net.

Benim tercihim keçeli kalemle boyamaktan yana.Unutmadan ;
Kitabı Kitapyurdu'ndan 15tl ye aldım.Sizde 25 tl vermeyin sakın,uyarayım :)
 Siz Esrarengiz Bahçe'yi boyarken neler kullanıyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

12 kişi dedi ki

  1. Ben de hayvan krallığını aldım. Onun kağıdı daha iyi. İnternette ucuza satılıyor, ben hepsiburada dan aldım. Kuru boyayla boyuyorum renkleri çok soluk oluyor. Keçeli kalemle de arkasına çıkıyor. Ben de internetten paylaşacağım zaman rengini koyulaştırıyorum. Yiğenimde birkaç tane "lets jumbo-color up" boyası kalmıştı, onu da ekledim boyalarıma. Renkleri gerçekten çok canlı. Demek ki iyisi olunca kuru boyayla da canlı oluyormuş. Ama iyi boya kalemleri çok pahalı maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle o kadar pahalı ki insan alamaz yani.Bence gereksiz bir masraf ayrıca diye düşünüyorum.Stres atim derken borçtan ölmeyelim :D

      Sil
  2. Ben daha almadım ama aynen Kitap Yurdundan almayı düşünüyorum. Genelde hep ordan alırım çünkü en uygun fiyat orada. :)
    Ne güzel boyamışsın canımcık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatıyla benimde gönlümü kazandı.Gizemli ormanla ikisi hatta 28 e geliyor orda :D teşekkür ettim canım

      Sil
  3. Bu kitap kesinlikle bana da ömürlük gider. o kadar çok ayrıntısı var kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz ailecek boyuyoruz sıkıldıkça,hala bitmemekte ısrarcı

      Sil
  4. uyarın için teşekkürler canım bloglara gelmeyi sevmeyenlerdenmisin merak ettim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır canım yeni bloglara uğramayı çok severim.Boş vaktimde bana yazan blogları incelerim.Ama sınavlarım ve yaz okulum dolayısıyla boş vaktim olmuyor.En kısa zamanda seninde ziyaretçinim.

      Sil
  5. bende bloguma beklerim cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Boyama kalemi çok ta önemli değil bence , asıl önemli olan renkler ve bizim bu renkleri kullanarak stres atabilmemiz...
    Yine de aklımda kaldı , ben de alabilirim :)
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alıp bir deneyen bırakamıyor yada benim gibi hiç bulaşmıyor

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe