İzleyin, İzlemeyin ?

by - 19:01

Yaz okulunda ilk sınavlarım başlamış bulunuyor.Ondandır sık sık yazamıyorum.Ama sizlerle izlediğim bir kaç filmi paylaşmak istedim.Çoğu merak ettiğim sinemadayken oldukça ilgimi çeken filmlerdi ama gitmek bir türlü kısmet olmamıştı.Oldukça ilk başrol oyuncusu dolayısıyla merakla beklediğim bir filmdi.Fakat o burda vizyona girmedi.Bu sene malum bir çok Türk filmi vizyona girdi ikisi ise oldukça sıklıkla adını duyduğumuz sene içinde adından sıkça söz ettiren yapımlar.Bakalım neler izledim?

Whiplash

Filmin başrolünde benim çok sevdiğim  Miles Teller var.Filmi ben sinemada izlemeyi çok isterdim açıkçası.Konu ise kısaca hırs üzerine kurulu bir başarı öyküsü.Hırslı bir davulcuyu oynayan Miles Teller(Andrew) ve okulda önemli bir grup şefi olan J.K.Simmons(Fletcher) tarafından keşfedilir.Fakt bu kadarı yeterli değildir.Filmin gerçekten de iyi bir temposu var. Türünden dolayı herkese hitap etmeyebilir, hatta birçoğu için vakit kaybı bir film olarak bile nitelendirilebilir ama benim düşüncem gayet başarılı bir filmdi. . J. k. simmons oyunculukta zirve yapmış.Çünkü sıklıkla onu öldürme isteğiyle yerinizde duramıyorsunuz izlerken.Herkesin kabulleneceği bir film olmadığını kabul ediyorum.Caz severlerin kaçırmaması gereken bir film ama. Tereddüt etmeden izleyin derim, tavsiyemdir. Filmin Oscar ödüllü olduğunu da söylemeden geçmeyeyim. 10/8

Kocan Kadar Konuş

İlk olarak kitabını sıklıkla duyduğumuz filmin başrollerinde Ezgi Mola ve  Murat Yıldırım var.Film her ne kadar konusunu okuyunca klasik bir film gibi gözükse de kesinlikle vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.Sonu bence tutarsız olsa da devamı nasıl olucak merak ediyorum.Yani devamı var diye bir garip yapmışlar filmin sonunu.Film evde kalmış kız olan Efsun'un en sonunda kendini değiştirmek istemesiyle başlayan hikayesini anlatıyor.Ezgi  Mola tüm filmi tek başına sırtlamış.Türk kadınlarının koca bulma konusundaki maharetlerini filmde gördükçe vay be neler yapıyoruz cidden dedim.Çünkü her yöntemi biz de uygulamıyor muyuz kızlar? İlla koca bulmak adına söylemiyorum,kocası,sevgilisi olan kişiler triptir atmıyorlar mı.Aile kadınlarının biraraya gelerek toplanma sahneleri ise oldukça bizim aileyle bağdaşmıştı.Bazı sahneleri cidden güldürdü ama çoğunlukla bir tebessümle izledim filmi.Arada olan hayal sahneleri de filmi güzelleştirmişti.Ben kitabı okumadım bu arada.Sadece filmin sonunu sevemedim.Filmde ben Türk insanından bol bol sahneler gördüm valla.Olmuştu.Boş vaktiniz varsa bir izleyin derim. 10/7

Mucize

Bu sene ilgi çeken bir diğer film ise Mahsun Kırmızıgül'ün yönetip oynadığı film olan Mucize.Filmi sinemada izleme zahmetine girmedim ben açıkçası,çünkü oldukça kötü eleştiriler aldı film.Ama geçen gün izleme fırsatı buldum ve kesinlikle izlemişim dedim.Film 60'lı yıllarda doğuda ücra bir köşeye tayini çıkan öğretmen Egeli bir öğretmenin ve ordaki halkın hikayesini anlatıyor.Filmde özellikle Aziz karakteri ön planda idi.Mert Turan mükemmel rol yapmış idi.Film biraz karışıktı,daha doğrusu her karakterden söz edilmeye çalışıldığı için biraz senaryoda iş yoktu.Ama görüntü yönetmeni sağolsun,muhteşem kareler vardı filmde.Mahsun Kırmızıgül'ün 4 filminden 2 sini izledim bol mesajlı filmlerdi ama bu daha çok duygulara hitap eden bir film.Sonunda bir mesaj verme kaygısı güdülmüş ama ben sadece o son sahnede aldım mesajı.Bence o da çok olmamış ama.Yani -spoiler vermiyim diye demiyorum ama.İzleyenler anlar ; aş** olunca mucize mi oluyor? Ben pek inanamadım orda neyse.Genel itibari ile güldüğüm sahneler çok idi.Ama güldürme amaçlı bir film değil kesinlikle belirteyim.Film sıcak, yeri geldiğinde komik, yeri geldiginde hüzünlü. konusu, senaryosu  basit. Üzerinde çok düşünülmemiş. Ama doğallıyla gözümde Mahsun'un en güzel filmi oldu.Filmden uzun uzun bahsetmek istemiyorum daha fazla ama genel itibari ile çok çok beğendiğim bir film oldu.Çok etkilendim diyebilirim. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum,şiddetle tavsiye edilir yani. Ayrıca film yaşanmış gerçek bir hikaye imiş.10/9

Siz bu filmlerden hangilerini izlediniz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. Bir tek "Kocan kadar konuş" u izlemişim :D
    Buaralar bende pek film izleyemiyorum ya hatta dizi bile izleyemiyorum sıcaktan bu-na-lı-yor-uzzz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende öyleyim.Oturamıyorum bile sıcaktan :(

      Sil
  2. kocan kadar konuş 2 de çıksada izlesem ben sevmiştim yani=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende nolcak diye düşünüyorum açıkçası

      Sil
  3. hangi siteden indiriyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben indirmiyorum direk izleme taraftarıyım siteden.Ama torrent ten indiren arkadaşlarım var :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe