Nivea Aqua Effect Arındırıcı Peeling

by - 02:57

Kaç gündür yazamıyorum ,bayram dolayısıyla eve gitmiştim.Yazmayı özlediğimden 3 gün peşpeşe yazı hazırladım şimdiden.Sıkı durun yani.Bugün size normal ve karma ciltler için olan peelingi anlatıcam.Öncelikle gelecek bir iki soruya şimdiden yanıt vermek istiyorum.Bu ürün bir peeling olduğu için bu tarz ürünleri eğer yüzünüzde sivilce varsa uygulamamanızı tavsiye ediyorum.Çünkü bu tarz(peeling vs.) ürünler sivilcenizi daha da yaymanıza yol açabilir.Ayrıca ürünü her gün her gün kullanmamanızı da öneririm.Çünkü bu tarz ürünleri günlük uygularsak her gün cildimiz temiz cilde alışacağı için sivilce çıkma riskini artırırsınız,derinizi inceltirsiniz vs.Haftada 1 yada 2 kez uygulamanızı öneririm.

Ürüne gelicek olursam; Nemli cildimize ürünü uygulayıp bol suyla duruluyoruz.Ayrıca ürünü göz ve dudak çevremizden uzak tutuyoruz.İçinde minik partiküller bulunmakta.Uygularken çok fazla sert davranmamanızı tavsiye ederim,cildiniz tahriş olabilir.Yüzünüze masaj yaparak uygularsanız sizde yumuşacık bir cilde kavuşabilirsiniz.Benim cildimde herhangi bir tahriş ,sivilcelenmeye yol açmadı.Ama hassas ciltlilere pek tavsiye edeceğim bir ürün değil söyleyeyim.Ne olur ne olmaz! Ürünün kokusu gayet ferah.Uyguladıktan sonra ciltte bir ferahlık oluşuyor açıkçası,ben sevdim.

Gayet kullanımı ideal bir peeling.Benim için orta kararda idi.Ama tabiki de bir Garnier 3ü birarada 'dan aldığım etkiyi bundan alamadım.Tekrar alır mıyım? Güzel bir indirimle neden olmasın.Fiyatı 18tl civarı.

Siz bu peelingi kullandınız mı?


Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. Zamanında kullanmıştım ama garnier seviyorum:)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir ürüne benziyor peeling taneleri de yoğun değil kullanılabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet peeling tanecikleri çok yoğun değil.Acaba beğenicek misin?

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe