Yves Rocher İle Tanışmam

by - 02:00



Herkese merhabalar,
Yves Rocher markasını ben yeni duyanlardanım.Bir blogta ürünlerinden bahsetmişlerdi.Ürünlerin güzelliğinden,kalitesinden filan.Bende internet sitesini buldum hemen markanın.İletişime geçtim.Sağolsunlar beni kırmadılar ve hemen bana numune yollayabileceklerini söylediler.Dün kargom gelmiş.Ama ben dün yurtta olmadığım için bugün elime geçti kargom.Aslında ben açıkçası hani bir ürün yollarlar diye de umudum vardı ama neyse bunlar içinde kendilerine çok teşekkür ediyorum.En yakın zamanda sizlerle ürünler hakkında yorumlarımı paylaşıcam :D

 Yves Rocher Ailesine tekrardan çok teşekkür ediyorum :)

Beni izlemede kalın.

Dip dip Not; Burda 8 tane gönderilen numune şeyinden normalde 9 tane var.Resmini çekerken biri yere düştü ondan.

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. deneyin bakalım sevecek misiniz ben seviyorum markayı genellikle:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. pure system setini kullandım ben ama pek başarılı gelmedi bana. :/
    Normalde sevdiğim bir marka Yvesh Rocher.
    Umarım sana iyi geliir :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe