Mimlenmişimm-2

00:29


Merhabalar ,
Sevgili Makyaj Kelebeği tarafından mimlenmişim.Ona çok çok teşekkür ediyorum.Bu benim ikinci mimim.Devamıda gelir diye umuyorum.Şimdi hemen sorulara geçiyorum.

1- En son kime yalan söyledin? Neden?

En son liseden çok yakın bir arkadaşıma memlekete gelmicem 1 ay kadar diye yalan söyledim.YGS'ye hazırlanıyor kendisi.Ona süpriz yapıcam 24'ünden önce .

2- Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun...

Bazen çok salakça davranabiliyorum.Erkeklerle konuşma konusunda pek iyi değilim.Elime yüzüme bulaştırıyorum. Konuşucak konu bulamıyorum ya.

  

3- Şuan istediğin işi mi yapıyorsun?

Şuan üniversitedeyim.İstediğim bölümde miyim pek emin değilim.Ben daha çok konservatuar tarzı okumak isterdim.Fakat annem buna hayatta müsamaa göstermezdi.Bundan bende mühendislik okuyorum.Bu dönemde yine derslerin çoğundan kalırsam seneye tekrar sınava hazırlanıcam.Şimdilik öyle düşünüyorum.
    
4- Mutlu musun?

Genelde hep mutlu görünmeye çalışırım.Ama arada içim kan ağlıyor.Hem mutlu,hem mutsuzum.Neyim ben ya...
    

5- Keşke..?

Keşke değer verdiğimiz kişiler tarafından bizde aynı değeri görsek.

6- Sence ideal eş nasıl olmalı?

Öncelikle ben aşka inanıyorum.Eşine aşık olmalı,.Aşk bir süre sonra bitiyor diyorlar e o zaman içinde sevgi lazım.Saygıda lazım.Ve sadakat.En önemlilerinden biri bence.


7- Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

Nerede yaşıyorum bende bilmiyorum.Kafam burda aklım başka memlekette.Ömrümü nerde geçirmek istediğime daha karar vermedim.O işlere daha çok var.Ama İstanbul istiyorum.Stajımı orda yapıcam inşallah.Bıkarsam İstanbul'dan vazgeçerim :D
   

8- Korkuların neler?

Sevdiklerim tarafından ihanete uğramak.Bir kere yaşamıştım bunu bir arkadaşım tarafından,bir daha uğramak istemiyorum.Vede ailemden birini (Allah Korusun) başına birşey gelmesi.Burdan atlayıp gitmeye kalksam memlekete yol geçmez valla.

9- Seni en çok ne mutlu eder?

Biri tarafından sevilmek şuan beni çok mutlu eder.Aaaa bir de sütlü bir çikolata ..
   

10- Hayatında en çok utandığın an/anı?

Hayatımda en çok utandığım anlardan biri.Bütün okulun önünde mazgalların arasına düştüğüm o an görülmeye değerdi.Çok utanmıştım gerçekten.
    

 11- Kendinde en sevmediğin özellik?

İnsanlara haddinden fazla değer veriyorum.Sonra üzülen yine ben oluyorum.


Tekrardan çok teşekkür ediyorum bu mim için.

Bende bu sevgili arkadaşlarımı mimliyorumm;



BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

6 kişi dedi ki

  1. Aaaa çok hızlısın.Çok teşekkürler canım.Keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım.kendim hakkında karaladım birşeyler. :)

      Sil
  2. Canım mimin için çok teşekkür ederim.
    Yakın zamanda ben de yapmıştım bu mimi. Göz atmak istersen:
    http://mor-rimel.blogspot.com/2013/03/pazartesi-mimi.html

    Yeni mimlerde görüşmek dileğiyleeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inceledim canım. hiç önemli değil.önümüzdeki mimlerde görüşürüz :D

      Sil
  3. tuanacım mim i pek beceremedim imkansızlıklar dolayısıyla ;) anlattım mim yerine bişiler ama umarım affedersin. çok çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel anlatmışsın, aşk var gerçekten ve aşkı bulmanı diliyorum:)

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe