she...is a clubber : Yerinde Duramayanlara

by - 17:15


      She roll-on ve deodarantını yıllardır kullanırım.Ve gayet de memnunum.Ben mor dışlı olan she..is sexy kullanıyordum.Onun kokusu daha çok egzotikti.Adından anlaşıldığı gibi.Geçen günlerde bir kozmetik mağazasına uğrayınca yeni çıkan she ürünlerini gördüm .Parfümüm olduğu için onu parfümünü almadım.Ama roll-on ve deodorantını dayanamayıp aldım.Kokusu filan muhteşem.Çok beğendiğim bir koku oldu.Adı gibi yerinde duramayanlara göre bir koku.Çok rahatlatıcı,iç açıcı,eğlenceli,neşelendiren bir kokusu var.Ben kesinlikle bayıldım.Sizde alın derim.Sizde kullanıyorsanız bu ürünü yorumlarınızı bekliyorum.


                            Ürün açıklaması;
Yerinde duramayan, müziğin ritmine kapılan, yeni maceralara yelken açan, hayata meydan okuyan, sürprizlere doyamayanların kokusu... Genç kızların renkli dünyalarını yansıtan yeni şişesi ile egzotik bir karışım iksiri...

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Yanıtlar
    1. yanlışlıkla yorumununa bişiler yaptım canım.Parfümünü kullanmadım ben ama çok hoş kokuyor.Onuda almayı düşünüyorum biara :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe