Ne İzlemeli; KOKU:Bir Katilin Hikayesi

by - 02:08

Herkese iyi geceler,
Gece denince aklıma sinema geldiği için bu postumu film üzerine yazmaya karar verdim.Size çok severek izlediğim bir filmden bahsetmek istedim; Koku:Bir Katilin Hikayesi .(Aşağıda baya bir spoiler kısmı var.İzlemeyenler okumasınlar isterlerse.Filmin zevki kaçmasın sonra.İzledikten sonra onlarla görüşürüz )

Filmi duyanlarınız olmuştur illaki ,duymayanlar için diyorum ki izlenmesi gerekenler listenize bu filmi ekleyin.Konu itibariyle de çok değişik bir film.



Adı gibi konusu koku üzerine.Filmde Jean'nin Dünya'ya gelmesi kötü olaylarla başlıyor.
Ancak bu doğan çocuğun bir yeteneği var ''Koku'' alabilmek.Kendisi hariç herkesin kokusu olduğuna inanan bu adam ilk olarak bir genç kızın kokusunun büyüsüne kapılır fakat talihsiz olaylar nedeniyle kız ölür.Kızın ölümü üzerine Jean güzelliğin ve ölümün kokusunu keşfeder.



Parfüm enstitüsünün lideri konumundaki dükkana sahip olmak isteyen Jean, bir süre sonra orda çalışmaya başlar.Jean burda herşeyin kokusunun nasıl olabileceğini öğreniyor.En sonundada Jean'in tek hedefi oluşuyor;Herşeyin kokusunu esir edebilmek.Bazı denemeler yapar buna dair.Fakat cam ve kedi'nin kokusunu alamaz.



Baldini o sırada ona koku konusunda efsaneyle karışık bilgiler vermiştir. 12 ana kokudan, bunların vereceği hissiyattan ve birleşecekleri 13. koku ile oluşturacakları mükemmeliyetden bahsetmektedir. Bu konuşma Jean'a yeni bir amaç daha gösterir. Güzelliğin o kokusunu yakalamak.Ve böyle böyle 13 kadının ölümüne yol açar.



13 kadını öldürüp kendine inanılmaz bir koku yapar.Filmin sonlarındayız buralarda bu arada.Jean bu sırada idam sehpasına çıkmıştır.Ölücek diye bekliyoruz adamı.Ve yine film şaşırtıcı bir hamle yapıyor o sırada.Jean'in bu 13 kadından yaptığı koku etraftaki idamı izlemeye gelen halka şehvet,aşk gibi duygular verir ve halk o sırada kendinden geçer.Jean anlar ki insanlığı köleleştirebilecek inanılmaz bir güç keşfetmiştir.



Fakat parfümün yapamayacağı tek bir şey vardı.. Herkes gibi onu da sevecek ve sevilecek birine dönüştüremezdi.Bu sırada Dünyanın da kendisinin de parfümle beraber canı cehenneme diye düşünüyor Jean.
Ve.. kokusuna vurulduğu, beyninden görüntüsünü hiç silemediği ve uğrunda ağladığı tek kadını yanlışlıkla öldürdüğü yere gidiyor..
Parfümü üzerine boşalttı..
Ve kendini yokoluşa bırakıyor.
..

THE END.


Kesinlikle neresinde nasıl düşüneceğiniz aklınıza gelmiyor bu filmin.Kesinlik izlediğim en ilginç filmdi.Çok garipti.145 dakika boyunca sıkılmadan izleyebilecek bir film arıyorsanız bunu izleyin derim.Bu film süperdi.Aklıma geldikçe dehşete kapılıyorum.Gece rüyama girmişti film düşünün ki o derece .Seyretmelisiniz çok ısrar ediyorum.

Bu arada unutmayın ki;

İnsanların ruhu KOKU larıdır.

Bunlarda İlgini Çekebilir

8 kişi dedi ki

  1. çok merak ettim canım ben de böyle tesirinde uzun süre kaldığım filmleri seviyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ilk fırsatta izlemelisin canım :)

      Sil
  2. İzlemiştim ben bunu, sevmiştim de güzel bir kurgusu var :)

    YanıtlaSil
  3. izlemiştım sadece :D:D ama uzun gelmıstı ...

    YanıtlaSil
  4. BENDE İZLEDİM BU FİLMİ GAYET GÜZEL VE NERDE NE OLUCAGINI KESTIREMIYOSUN..

    YanıtlaSil
  5. romanını okumuştum kesinlikle tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe