Yeşil Gözlü Prens;Benim İşim Yaş

by - 18:48


Bir kaç haftadır durağan günler yaşamaktaydım.Aşk meşk her bakımdan.Olay olunca hemen yazıvereyim dedim.Şimdi ben kendime tatil verdim 3-4 gün memlekete kalktım gittim.1 gün sonra benim canım arkadaşım 'Çakma'yla buluştuk.O üniversiteye hazırlanıyor bu sene buarada. Bende onun dershane çıkışına gittim.Yanında ''Nur'' ve ''Kübra'' da vardı.Biz bunlarla önce fal bakmaya gittik.Ben biraz güzel fal bakarım da ayıptır söylemesi.İşte ben bunlara fal bakarken 'Nur' demesin mi hadi bize gidelim,size yemek yapayım.Evleri de çok uzak 'Nur'ların.Neyse toplandık biz dolmuşa bindik.Dolmuşta bunların dershaneden bir arkadaşı vardı.Çocukta en arkada oturuyordu.Bizde en arkaya yanına oturduk 3ümüz.Arkayı 4 ledik yani.Sonra konuşuyoruz,gülüyoruz filan çocuk bir kibar bir kibar anlatamam.Bir ara 'Çakma' dayanamadı çocuğa(adı;Emrah'tı sanırım) 

-Emrah sen bu kadar kibar değildin hayırdır?Noldu?Benim kankama gösterimi yapıyorsun sen? dedi.

Beni aldı bir gülme.Ama çocuk öyle böyle kibar değil.Sonra ben köşede oturuyordum.Bir ara 'Kübra' öne doğru eğildi.Çocuk 'Kübra'yı itti,çekil göremiyorum Tuana'yı dedi.Öyle konuştuk filan ama çocukla olmaz bu çocukla.Sonra biz indik dolmuştan,'Nur' bize yemek yaptı,yedik mis gibi çok güzeldi.Sonra da çıktık dolmuşa doğru yürüyoruz.Karşıda iki tane çocuk gördüm.Tipleri cidden iyiydi.Onlar karşı kaldırımdan yürüken bir anda kayboldular.Sonra biz konuşurken o çocuklardan biri karşıdan yanımıza geldi.



-Aaa Kübra hiçte selam vermiyorsun? diye.Kübra'da şokta,
-Hiç olur mu Arslan,asıl senin selam verdiğin yok, dedi.
-Eee beni arkadaşlarınla tanıştırmayacak mısın? Ben Arslan dedi ve elini uzattı.Tokalaştık.
Karanlıkta tam olarak göremedim suratını. Nerde okuduğumuzu konuştuk derken biz dolmuşa bindik.Akşam Kübra'yı aramış çocuk.Bu kızla beni tanıştır diye .Kübra da hemen aradı bizi Arslan normaldeyolda görse bile selam vermezdi bana zaten,bende bir iş olduğunu sezmiştim diye.Ben daha bişi demeden kankam 'Çakma' olmaz dedi Kübra'ya.Çünkü çocuğun sicili baya bir kabarıkmış.Benim liseden arkadaşım olan bir kıza daha sarkmış önceden.Elden geçirmediği kız yok dedi 'Çakma'.Bende girdim baktım çocuğa faceden.Bakmaz olaydım yeşil gözlü bir çocuk.Çok tatlı.Gecenin karanlığında ben nasıl farkedememişim bu çocuğu dedim kendi kendime.Yuh dedim kendime.Ama bu işde yaş oldu,yalan oldu.

Bana şans dileyin,aşk dileyin..

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. selamlar..ben geldim..
    ne diyeyim iyi şanslar ozaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin :) çok sağol.umarım şans yanımda olurr

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe