Golden Rose Perfect Lashes Eyeliner

by - 00:00


Herkese merhabalar,
Hergün olmazsa olmaz makyaj rutinlerimden biridir eyeliner.Artık bu işi baya bir kavradığımı düşünüyorum.Bu eyeliner işinde hangi eyelinerıda kullandığınız çok önemli.Ucu ince mi,kalın mı,sert mi bunların hepsi çok önemli.Eyeliner insanın bakışında bir farklılık yaratıyor ben buna inanıyorum.

  Ben bu eyelinerı sık sık kullanıyorum.En çok sevdiğim eyelinerım bu.Şimdilik resmini çekemiyorum.Benim telefonum bozuk olduğu için orjinal görsellerle idare ediceksiniz maalesef.Ben siyah olan eyelinerı tercih ettim ama bunun mavisi var diye de hatırlıyorum yanlışım varsa düzeltin.

  
Bu eyelinerın fırçası biraz kalın gibi.Ama kalıcılığı,fiyatı,yoğunluğu yani siyahlığı filan  diğer eyelinerlara oranla daha iyi.Fırçayı kullanmasıda çok rahat.

 Ben 6.5 TL ye aldım bu ürünü.Daha  uyguna bulabiliceğinize eminim ben.Hadi sizde deneyin.

Eğer sizde eyeliner kullanmasını seviyorsanız tercihleriniz neler?

Yada bu ürünü kullananlar memnunlar mı benim gibi?


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe