Garnier Saf&Temiz Derinlemesine Temizleme Jeli

by - 00:35



      Geçen günlerdeki Migros Alışverişimi okumuşsunuzdur belkide.Ordan aldığım iki üründen bahsetmiştim.Şimdi önceden de kullandığım çok işinize yarayacak bir tavsiye benden size.3 aydır kullanıyorum kendilerini,Migrosta %50 indirim olunca 1 tane daha yedekledim.Bu ürünü kullanmaktan çok zevk alıyorum.Ben fondöteni genelde tercih ettiğim için böyle temizleme ürünlerine karşı bir ilgi alakam var.Garnier'in bu ürüyle tanışmamsa tesadüf eseri...Neyse işte makyajımı temizledikten sonra bu ürünü nemli yüzüme (gözünüzün yakınına yaklaştırmayın sakın) sürüyorum.Hafif köpürüyor bu sırada.İlk sürerken kokusu pek hoş değil fakat sonradan nanemsi bir ferahlama geliyor cildime.En son ise cildimdekileri bol suyla yıkıyorum.Ürünün kullanımı çok basit.
      
      Ayrıca oda arkadaşımda benimle birlikte başladı kullanmaya.O fondöten filan kullanmaz hiç.Onun cildi yağlı,hassastı.Siyah nokta,akne gibi birçok problemi vardı.O da benim gibi düzenli olarak kullandı ve siyah nokta,akne,ciltte parlama gibi problemleri aşırı derecede azaldı.Yani kısacası bu ürünü alın derim.Tavsiye ediyorum kesinlikle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

9 kişi dedi ki

  1. Benim de severek kullandığım bir ürün hele ferahlık vermesine bayılıyorum =)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir ürün cidden.bayılıyorum kesinlikle. :)

      Sil
  2. Konya postumu sevdiğini görmek mutlu etti beni :))) İndirimleri kaçırır mıyımmm ! Onun postuda bu hafta gelecek çünkü oriflamedende krem,dudak balmı, tırnak bantı ürünlerim gelsin toplu yazacağım :))) Bende bu garnier ürününü merak ediyordum , nivea cilt bakım ürünleri denedikten sonra kesin alcağımm .Öpüyorum seniii ! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Evet canım Konya postunu çok sevdim.İndirimlerden yararlandığını duymak beni sevindirdi.Bu üründen de almanı tavsiye ediyorum kesinlikle zaten. Bende seni öpüyorum :*

      Sil
  3. Nasıl kullanıldığı hakkında bilgi verirseniz sevinirm . Yani az mı sürmeliyiz , çok mu ; yüzünüze nasıl uyguladınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzüme nasıl uyguladığımı yukarda yazıda belirttim aslında.ben çok az sürmüyorum şahsen yoksa köpürmüyor ve yetmiyorda çokda abartmamak lazım ama bütün yüzünüze yetecek kadar eşit miktarda sürmelisin bence..sürdükten sonra uyguladığım işlemleri yukarda anlattım :)
      sevgilerimle

      Sil
  4. cildim sadece t bölgem yağlı diğer bölgelerim normal bu ürün bende işe yarar mı çünkü diğer kullandığım ürünler cildi kuruttu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünün cildinizi kurutucağını pek düşünmüyorum.Bence işe yarar :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe