Kimi Dinliyorum; Sertab Erener

by - 22:43

Ä°lgili resim
    Ne yapıyorum serime devam ediyorum.Böyle başlıklarımı seviyorum yaa.Bu başlığı ilk defa açıyorum.Seveceğinizi ümit ediyorum.Bu başlığımın ilk konuğu Sertab Erener.




    Sertab Erener yine süper bir albümle 2013 e damgasını vurucak gibi.Albümün adı ''SADE''.İlk klibini ''İyileşiyorum'' şarkısına çekmişler.Şarkıyı duyduğunuza eminim.Radyolarda,televizyon kanalında çoktan üst sıralara yerleşti bile şarkı.Sezen Aksu ya ait olan şarkı,Sertab ile birleşince muhteşem bir şarkı ortaya çıkmış.Şarkıyı dinleyince hüzünlememek elde değil diye düşünüyorum.Eski aşklarımı,sevdiklerimi,yaşadıklarımı hatırlattı bu şarkı bana.Bu ara sık sık mırıldanıyorum bu şarkıyı.


   
    Sertab Erener'in bu albümünde kendinizi bulacaksınız kesinlikle.Eskilere dalacak,ağlayacak,tebessüm edeceksiniz.Kesinlikle dinlemenizi tavsiye ediyorum ben.

İşte Sertab Erener'in muhteşem ''İyileşiyorum'' klibi;





Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. sevdiğim bir sanatçıdır, keyifle dinledim :) yalnız ismi Sertab.
    iyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dalgınlığıma gelmiş.Sertab :D teşekkürler

      Sil
  2. Bende bu şarkıyı geçen haftalarda bir blogta görmüştüm çook beğendim, dönüp dönüp dinliyorum:) Süper şarkı, sözler harika. Sezen Aksu'ya ait olduğunu şimdi öğrendim, kötü olur mu hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede süper bir şarkı süper söz.Süper süper :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık güzel bir yazı olmuş..Klipleri özellikle bizimkilerin çektiklerini pek bir yapmacık bulduğum için sadece dinlemeyi seviyorum..Ses olarak çok beğenirim Sertab'ı ama seyredemem çıkan sesle görüntüyü bir türlü bağdaştıramıyorum herhalde..öpüyorumm=)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe