Rimmel London Wake Me Up Concealer | Kapatıcı

by - 17:00

Merhabalar yine!
Rimmel markasının devleşen Wake me up serisinden kapatıcısını yazmadığımı farkettim ve yazayım dedim.Devleşen dediğime bakmayın çünkü bu kapatıcı ortalamanın altında kaldı.Rimmel ambalaj konusunda hep vasat ambalajlar ortaya çıkartıyor.Bence bu işe bir el atmalılar.Mesela pudraları mükemmel olsa da ambalaj kötü.Bunda da öyle her an kırılabilir işareti koysunlar bari.

Ürün sünger aplikatöre sahip.Oldukça likit, nemlendirmesi yüksek, hafif yapılı, göz altlarımı aydınlatıp yüzüme anında canlı bir görüntü veriyor.En önemlisi kapatıcılığı çok iyi değil.Çünkü adı üstünde kapatıcı,ama kapatıcılığı çok çok iyi değil.Benim göz altı morluklarım biraz fazla olduğu kapatmadı benimkileri,hani tamam fazla da abartmamak lazım çok da fazla değil.Ama onu bile kapatamadı.Ayrıca çizgilere doluyor,kalıcılığı orta düzeyli.2-3 saat geçerli oluyor.
Benim sevmediğim bir ürün oldu.Nesini sevmişler anlamadım ben.Siz nasıl seviyor musunuz bu ürünü?

Bunlarda İlgini Çekebilir

3 kişi dedi ki

  1. Ben hep beğenildiğini duydum ama bilmiyorum hiç denemedim "shiedea markasını" Larcenciel Blog tanıtmış bugün aklım o markada kaldı. Şuanda da Maybelline kullanıyorum bakalım bunu da cidden herkes çok övüyor ya :)

    YanıtlaSil
  2. Gözaltında aydınlık bitişini seviyorum ama kapatıcılığı az. O nedenle tekrar alır mıyım bilmiyorum, şimdilik ısınamadığım bir ürün..

    YanıtlaSil
  3. ben denemedim ama ilk defa beğenilmediğini duydum aslında hep övülen bir ürün.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe